Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *44*

Rules are made to be broken [TH]

31 okt 2009 - 17:00

1042

0

177



Rules are made to be broken [TH] *44*

Hier is die en ik ben morgen jarig =D

'MALINI!' Yuuki's stem schalt over het station en een paar mensen kijken verstoord op. Ik trek me er niets van aan en ren meteen naar mijn vriendin toe. We knuffelen elkaar uitgebreid en vertrekken dan naar Jimmy zijn huis. Yuuki had hun al ingelicht dat ik zou komen en iedereen zou bij hem thuis zijn. Heel even was ik bang dat ze ook mijn vader bedoelde, maar Yuuki zou echt niet zo gek zijn om die uit te nodigen. Luid pratend lopen we over straat. Yuuki is aan het bellen met Jimmy, omdat die vroeg of we er al bijna waren. De pizza's werden koud ofzo. We staan nog maar net voor de deur als die meteen word opengetrokken. Gillend ren ik in de armen van Teye. We knuffelen elkaar helemaal plat en daarna volg de rest ook. Werkelijk iedereen was er, Jimmy, Yasmin, Jade, Yuuki, Syl, Levi, Teye en Dimi. Heerlijk om weer bij hun te zijn. Dit voelde allemaal echt vertrouwd aan. Ik snoof de geur van het huis op, dit had ik gemist. Syl is de eerste die wat zegt over de wond op mijn hoofd, die weer een klein beetje was gaan bloeden doordat iedereen een aai over mijn hoofd gaf. 'Ongelukje' mompel ik en laat Syl me helpen de wond een beetje schoon te maken. We gaan daarna allemaal aan de pizza en ik vertel uitgebreid over hoe het in Duitsland is. Dat ik een keer weggelopen daar was liet ik maar achterwege, ze zouden zich alleen maar ongerust gaan maken. En op dit moment wou ik niet aan de plek in het park herinnerd worden, Nero zou zo alleen maar meer in mijn hoofd rond blijven spoken. Yuuki wilt alles weten over Bill, Georg, Gustav en uiteraard Tom. Ik had haar verteld dat ik ongeveer een beetje ruzie met Tom had maar dat het niks bijzonders was, met Georg en Bill had ik heel goed kunnen opschieten en als ik problemen had kon ik altijd bij Gustav terecht. Ik zag aan mijn vriendin dat ze wel een beetje jaloers was maar tegelijkertijd ook onwijs blij. 'Kom anders mee naar Duitsland' stel ik voor. 'Gewoon voor een paar daagjes, zullen de jongens ook gezellig vinden.' Yuuki zit met grote ogen naar me te kijken. 'OMYGOD Sirieus?' gilt ze. Ik knik grijnzend en Yuuki vliegt me om me hals. Yasmin en Jade zitten er wat beteuterd bij. 'En jullie uiteraard ook' voeg ik eraan toe. De twee meiden kijken meteen een stuk vrolijker en geven me een dikke zoen op mijn wang. 'Ik zal morgen Bill even bellen om te vragen of het allemaal oke is.' zeg ik nog. 'Als we nou volgende week met zijn allen naar Duitsland gaan, en daar je verjaardag vieren?' stelt Dimi voor. 'Dat zullen Bill en de anderen vast ook wel gezellig vinden denk ik.' Iedereen stemt in en zelf vind ik het ook geen slecht idee. Zo had ik alle mensen om wie ik gaf dicht bij me, en zou het zomaar een top verjaardag kunnen worden. Meteen bel ik Bill op om te vragen of alles oke is. Bill was heel enthousiast, en zou alles regelen. Ik hoefde helemaal niks voor me verjaardag te doen. Alleen maar vrienden meenemen en zelf komen. Yasmin, Yuuki, Jade en ik begonnen allemaal plannen te maken voor deze week. We zouden gaan winkelen, skaten, graffiti spuiten. Gewoon chillen dus. De jongens zouden zelfs meegaan met het winkelgedeelte. Gewoon om mij een plezier te doen. Ik had ze allemaal een dikke zoen op hun wang gegeven. Ik wist maar al te goed hoe zwaar ze een hekel hadden om een hele dag door de stad te slenteren met allemaal tassen. Ze stelden alleen één eis. We moesten op een andere dag in de week naar Gelderland. Om een hele dag lang te kijken naar beroemde skaters die in het land zouden zijn. Ik vond het niet erg, maar Jade had er minder mee gehad. Skaten vond ze best, maar dan om het zelf te doen. Naar anderen kijken was ook wel leuk, maar om dat een hele dag te doen.. Dat zag ze nog niet echt zitten. Uiteindelijk stemde ze gewoon in om mee te gaan, aangezien de jongens mee met winkelen zouden gaan.

We zaten met zijn allen aan tafel gezellig wat te drinken, met nootjes en chips erbij. Het bier vloog erdoorheen, en ook de flessen Martini en Safari bleven niet onaangeraakt. Iedereen was aardig aangeschoten en we hadden de grootste lol met elkaar. Hmm, dit was echt genieten. Rond een uur of twee kruipt iedereen in zijn bed. Natuurlijk bleven ze allemaal slapen anders zou het feest niet compleet zijn. Alle meiden hadden de matrassen bij elkaar geschoven op één kamer, en de jongens hadden hetzelfde gedaan. Ikzelf lig tussen Yasmin en Jade in, naast Jade ligt Yuuki. Zo vallen we in slaap.

[POV Jimmy]

Het was heerlijk geweest om Malini weer in mijn armen te voelen. Het was echt net een klein zusje voor me geworden. Zeker de afgelopen maand was dat gevoel sterk toegenomen. In het begin had ik het best moeilijk gehad met het feit dat ze bij Bill en Tom in Duitsland tijdelijk zou gaan wonen. Ik wist ook wel dat het niet veel anders zou kunnen aangezien haar vader haar hier makkelijk zou vinden. In Duitsland is dat wel een ander verhaal. Zuchtend laat ik mezelf achterover vallen op het matras. Ik lag naast Syl, daarnaast lag Levi en daarnaast Dimi en Teye. Ook voor hun was Malini net een zusje. Voor hun alle 4. Volgens mij gold dat hetzelfde voor de andere meiden. We kenden Malini al zo lang.. En in de tijd dat Nero er niet meer was, hadden we haar opgevangen. Vooral daardoor was onze band onbreekbaar geworden. Vanaf toen wist Malini dat als er ook maar iets zou zijn, ookal was het maar iets kleins, ze altijd bij ons terecht kon. Volgens mij had ze in haar tijd in Duitsland iets meegemaakt dat haar weer aan Nero deed denken. Die blik in haar ogen, ze waren anders dan normaal. Ach, ik moest er niet teveel achter zoeken. Ze zou het zelf allemaal wel een keer vertellen, en anders kon ik het altijd nog vragen toch?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.