Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *45*

Rules are made to be broken [TH]

31 okt 2009 - 17:03

446

2

158



Rules are made to be broken [TH] *45*

And another one.

[POV Malini]

Gapen sla ik de wekker uit. Jade grijpt kreunend naar haar hoofd, en verstopt zich weer onder de dekens. Grinnekend trek ik die weer van haar af en sla met mijn kussen tegen haar hoofd. Yuuki is ook wakker geworden, en mengt zich in het kussengevecht. De enigste die nog slaapt is Yasmin. Snel gebaar ik naar Jade en Yuuki dat ze stil moeten zijn. Ik loop naar de badkamer en kom terug met een glas water. Jade en Yuuki kunnen moeilijk hun lach inhouden. Grijnzend laat ik me op mijn knieën zakken en houd het glas boven het hoofd van Yasmin, die nog steeds niks doorheeft en rustig verder slaapt. In een teug kieper ik het glas om en Yasmin schiet overeind. Yuuki en Jade liggen gierend van het lachen op de grond. Yasmin keilt hard een kussen tegen mijn hoofd, die ik daarna weer evenhard terug gooi. Een nog half slapende Dimi staat in de deuropening naar het tafereel te kijken. 'Wat zijn jullie nou weer aan het doen?' mompelt hij. Met een veel betekende grijns op onze gezichten rennen we op Dimi af, die ons te laat door krijgt en onderuitgehaald word door vier hysterische meiden. En dat op 8.00 uur s'morgens. Na nog een tijdje te hebben geklooid kleden we ons allemaal om en gaan naar beneden om te ontbijten. Daar zitten Jimmy, Teye, Syl en Levi al aan tafel. We moesten allemaal vroeg opstaan omdat we vandaag zouden gaan winkelen. En jawel, in Amsterdam uiteraard! Ik had dringend nieuwe sneakers nodig, en natuurlijk een leuke outfit voor mijn verjaardag. De jongens hadden toegegeven dat ook zij wel wat nieuwe kleren konden gebruiken. Yuuki, Jade en Yasmin hadden het eerder als excuus gezien om zelf geld uit te geven. Ik verwijt het ze niet, met hun erbij was winkelen nóóit saai, niet dat dat ook kon ofzo. Al zou ik alleen met de jongens gaan, dan lag ik al helemaal slap om hun gezichten die ze trokken als we weer de zoveelste winkel inliepen.

Rond negenen kunnen we vertrekken naar het station, het was nog geen eens een uurtje naar Amsterdam met de trein, dus dat viel wel mee. Aangezien het nog steeds vakantie was, was de drukte niet enorm groot. De meeste mensen moesten natuurlijk gewoon werken, en zouden waarschijnlijk niet om 9 uur s'morgens in de trein naar Amsterdam zitten. 'Sneltrein Amsterdam Centraal, perron 6, van negen uur tien vertrekt over 5 minuten.' horen we door de intercom. Snel haasten we ons naar het goede perron en wachten daar op verder op de trein. Na enkele minuten komt hij langzaam aangereden en stappen we allemaal in. Op naar Amsterdam!


Reacties:


sprotje4
sprotje4 zei op 9 nov 2009 - 23:57:
ooww snel verder

jaa weet het kan niet slapen


Juliette
Juliette zei op 1 nov 2009 - 19:45:
Jongens die mee gaan shoppen 0_0
Dat gaat niet lang goed
Shoppen is leuk<3
Behalve het bankafschrift achterafxP
In winkels lachen ze mij altijd uit
want ik roep nogal vaak iets van 'yeah, ik kan nog betalen'
want ja ik geef nogal veel geld uit en dat is dan nogal onverwacht en alles
maarja
dat maakt even niet uit
Jouw verhaal is leuk<3
En je moet snel door<3