Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » He, me and nobody else. » 3. shopping

He, me and nobody else.

1 nov 2009 - 13:50

255

0

202



3. shopping

Helemaal uitgeput van het winkelen stapte ik over de drempel en gooide meteen alle tassen op de grond. <Puk> gilde ik blij en opgelucht dat ik weer thuis was. Meteen kwam hij aangerend en sprong blij tegen mij aan. Lachend zocht ik in de tasjes na de spullen voor puk en deed water in een bakje, voor mij zelf had ik een zak chips gekocht. Een tijdje lang dacht ik na over alles, dit nieuwe huis het hondje en dat ik maandag naar een nieuwe school moest. Vermoeid ging ik op de bank zitten samen met Puk en snel viel ik alweer in een diepe slaap.

Voorzichtig deed ik mijn ogen open en keek hoe de zon opkwam. Het was heerlijk om zo wakker te worden inplaats van met een wekker. Het was nog erg vroeg maar ik had veel te doen vandaag dus besloot ik maar eens om te beginnen. Ik ruimde al mijn spullen op, kleedde me aan en als laatste ging ik ontbijten samen met puk. Toen ik eindelijk klaar was had ik nog een hele dag voor me want het was pas 12 uur. Fijn dacht ik, wat moet ik nu eens gaan doen. Het was mei dus heerlijk weer buiten en achter ond huis zat een heel groot bos. Ik deed puk zijn riem om en keek rond of ik nog iets vergeten was. Niks dus want mijn ouders waren er toch niet. De deur deed ik hard achter me dicht en samen gingen we heerlijk van deze zondag genieten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.