Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Me and the future » 1. Te beginning

Me and the future

1 nov 2009 - 17:02

327

0

197



1. Te beginning

Hoi mijn naam is Rose Masen en ik ben 15 jaar oud. Mijn grootste hobby is tekenen en ik ben vaak te vinden in het bos. Ik luister graag naar muziek en dan vooral klassiek. Mijn beste vriendin is Maxime maar ik noem haar altijd Max. Dit is eigenlijk pas het begin van mijn leven.

Met een harde gil werd ik wakker en probeerde mezelf gerust te stellen dat het maar een droom was. Ik had deze nachtmerrie als 3 keer gehad en hij bleef maar terug komen. Ik hoorde mijn moeder roepen dat het al 8 uur was. Snel kleedde ik mij aan en pakte ik mijn tas in. ik rende naar beneden en had nog 10 minuten om te ontbijten. Toen ik het net op had hoorde ik de bel gaan. Ik deed open maar er was niemand er lag alleen een pakketje met een briefje met mijn naam er op. Ik stopte het pakketje in mijn tas en besloot om het op school pas te openen. Ik fietste naar school en bedacht wat er in het pakketje kon zitten. Eenmaal op school aan gekomen hoorde ik achter me iemand gillen. <Rose!!!> hoorde ik mijn beste vriendin nog net zeggen toen ze me een knuffel gaf. <hoe was je weekend> vroeg ze voor ik ook maar iets over het pakketje kon zeggen. <leuk hoor, en hoe was jou weekend?> ook al wist ik allang wat ze gedaan had. Lachend liepen we samen naar onze eerste les. Wiskunde, een mooi moment om haar te vertellen over het pakketje. Ik vertelde haar alles wat ik wist over het pakketje en ze kon haast niet wachten tot we het open zouden maken. <waarom doen we het nu niet?> vroeg ze. <Ach ja zei ik waarom ook niet.> ik haalde het pakje uit mijn tas en samen maakten we het open. Mijn vriendin begon bijna te gillen van jaloezie en ik vroeg me af waarom iemand mij dit zou stuuren.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.