Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » Rather Fun, But Rather Painfull, Eh.

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

1 nov 2009 - 18:06

843

3

319



Rather Fun, But Rather Painfull, Eh.

**Een Doc-Station is een soort radio waar je je iPod/MP3 op kan zetten, dan speelt hij je muziek hardop af en laat ie tegelijkertijd op.** **Gomenasai = sorry** **Dit is het lied dat je afspeelt , http://www.youtube.com/watch?v=iY1iyEnYeh0&feature=PlayList&p=B64041FBBF8D50C3&index=60 , ** **Lees, en wilt gij a.u.b een berichtje achterlaten? ^-^;**

Je vult de andere formulieren snel uit en kijkt de andere na. Ze zijn allemaal goed ingevuld.
…….
Oke.
Dat had je gedaan, wat nu?
….. Samen met Tobi iemand lastigvallen?
Ach, waarom ook niet.
Je springt op van je bed en zet je iPod uit, daarna zet je hem in je Doc-station op het kastje naast je bed. Je doet je Akatsuki jas uit (waarom zou je hem aanhouden?) en loopt vrolijk je kamer uit.
Alleen, je wist niet waar Tobi’s kamer was…..
Uhm…
Oh kijk! Daar komt Sasori!
“Sasori, eh!”¯ Roep je, hij kijkt naar je.
“Weet je waar Tobi’s kamer is, eh?”¯ Vraag je, hij wijst naar een deur vlak naast die van jou.
“Ooowwwhhh….. Arigatou, eh ”¯
Sasori loopt verder terwijl jij naar Tobi zijn deur toeloopt en aanklopt. Zijn deur gaat langzaam open en je ziet zijn oranje masker.
“Kohaku-Chan!”¯ Zegt hij vrolijk zodra hij jou ziet.
“Tobi-Kun! Laat me binnen, ik weet iets geweldigs, maar heb jouw hulp daarbij nodig, eh!”¯ Zeg je. Tobi knikt en doet de deur verder open.
“Ik heb een geweldig, melig plan, eh…”¯ Zeg je terwijl met je oor tegen de deur aanleunt, om te horen of er iemand langskomt. “En het gaat als volgt, eh…”¯
-----------
Alles was uitgepland, alles staat klaar, en Tobi vond het een geweldig idee. Je stond met het karretje in je handen, klaar om hem weg te lanceren en een kettingreactie van plezier te openen. Net op dat moment roept iemand je naam.
“KOHAKU-CHAN!!! KOHAKU-CHAN!!!”¯ Je draait je om en ziet Tobi aan komen rennen.
“Kohaku-Chan, afblazen! Afblazen! Leider-Sama komt eraan!”¯
Je kijkt paniekerig om je heen terwijl je het geschreeuw van Pein steeds luider hoort worden.
“Tobi-Kun! Snel, spring in de kar, eh!”¯ Beveel je Tobi, hij knikt en springt in de kar.
“…. Ik blaas het nooit af, want, ‘the show must go on’, eh!”¯
Je duwt de kar en springt er zelf ook in, de kar ging harder dan je had verwacht en je klampt je aan Tobi vast terwijl jullie samen schreeuwen.
Het karretje rijdt over een dun draadje dat spontaan knapt.
In Sasori’s kamer, hij zit rustig te werken…. Tot er een zak waterballonnen op zijn hoofd valt.
Intussen rijdt het karretje verder. Je vist een afstandbediening uit een zak en drukt op een knopje, door de Doc-Station op je kamer klinkt nu knetterhard muziek; hard genoeg om door heel de basis te horen. ‘Town of Halloween’.
“Vla-ballonnen in de aanslag, soldaat, eh!”¯ Roep je terwijl je een ballon oppakt, gevuld met, je raad het al, vla.
“Aye Aye Captain!”¯ Roept Tobi terwijl hij er ook een paar pakt, de route van het karretje is (uiteraard) rechtdoor, en dus zouden jullie recht de ‘woonkamer’ doorrijden, waar op dit moment veel mensen zaten. (Je was van tevoren gaan kijken.)
Op het moment dat het karretje naar binnen wilt rijden, roep je “VUUR, EH!”¯
En dus, Tobi en jij vuren op iedereen die in de kamer zit. Je kende de meeste ervan nog niet eens!
“Missie geslaagd, eh!”¯ Roep je terwijl je Tobi een high-five geeft.
Het einde van de rit zou een knal tegen een bizar hoge stapels kussens zijn, en dus volkomen veilig.
Tenminste, dat hoop je.
Je staart nerveus voor je uit terwijl langzaamaan de eind-muur in zicht komt.
En tot je schrik, zijn de kussens WEG.
“SHIT, EH!”¯ Roep je. “KUSSENS. WEG!”¯
En alsof het allemaal niet erger kon, pfuh….
Komt Deidara de hoek om!
Tobi en jij gillen(allebei meisjes-achtig), en daardoor stopt Deidara met lopen en kijkt hij naar het karretje. Plots wordt hij bleek en zijn ogen groot.
Net op het moment dat hij weg wilt springen knal je er volop tegenaan met je karretje. Hij komt knel te zitten tussen de muur en het karretje dat naar voren kantelt, waardoor jij uit het karretje wordt gelanceerd, tegen de muur aan.
….
Je kan alleen niet zien hoe het er met Tobi aan toe gaat, want je hebt het nogal druk met tegen een muur aanvliegen.
Je kreunt van de plotselinge hoofdpijn die een steek door al je botten stuurt. “Gomenasai, Deidara, eh.”¯ Mompel je terwijl je uit het karretje klimt en Tobi eruit trekt. Net als Tobi je pols pakt, trek je je hand weg. Er ging een nare pijnsteek door je pols, dus je trekt Tobi met je andere hand uit het karretje. Daarna trek je het karretje weg en help je Deidara overeind.
“Godver…. Ik zie wazig, un.”¯ Vloekt hij.
“Ja ik ook hoor, ik knalde tegen die muur aan, eh.”¯ Bijt je terug.
“Hé! JIJ knalde uit het niets met die kar tegen me aan, un!”¯
“Hé! JIJ moest maar uit de weg springen, eh!”¯
Je voelt iemand je kraag beetpakken, je draait je om en staart recht in de ogen van Pein.
“Ooooh….. Hoi Leider-Sama….. Hehehe….”¯ Lach je nerveus, hij kijkt je streng aan. Achter Pein staat nog een hele horde Akatsuki Leden met vla over hun heen, behalve Sasori, want die heeft water over hem heen.
Pein pakt met zijn andere hand jouw zere pols beet, hij laat je kraag los en pakt Deidara’s arm.
“Jullie zijn echt klunzen.”¯ Zegt hij, Deidara en jij kijken elkaar aan.
“Kohaku heeft haar pols gebroken; haar hele pols staat scheef. En Deidara heeft zonet zijn arm gebroken; dat ziet zelfs en blinde, oftewel Itachi, nog.”¯


Reacties:


DreadQueen
DreadQueen zei op 1 nov 2009 - 22:41:
haha
nicee ^^
snel verder!!
Xx.


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 1 nov 2009 - 19:48:
haha een blinde oftewel itachi

geniaal

snel verder
Xx


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 1 nov 2009 - 18:15:
8D Lol.
Je mag Itachi niet voor blind uitschelden!!! >.<
Itachi: *loopt tegen deur aan* O, sorry Pein-sama. ^/_^;
Mo: ... Laat maar. =_=;