Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen) » Deel 9

Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen)

2 nov 2009 - 21:57

380

6

443



Deel 9

Slecht stuk!

Bill [POV]:
Ze keken me de hele tijd strak aan. “We hebben slecht nieuws”¯ begon de rechter. “We hebben vernomen, dat u uw rekeningen niet hebt betaald, en dat er flink geld te kort is, en daarom zullen we dit weeshuis moeten sluiten”¯ zei de linkse. Ik voelde hoe mijn mond open zakte. “Alle kinderen zullen naar andere weeshuizen worden over gebracht, en u staat op straat”¯ zei de rechter man. Nu grijnsde hij. Hij leek het grappig te vinden. Ik dus niet. “Wij verwachten, dat u nu iedereen hier van inlicht, anders zullen wij daarbij helpen”¯ zei de linkse. Ik stond op. “Wacht u hier maar”¯ zei ik beleefd. Ik ging de gang op en ging naar Gustav die achter de balie zat. “Geef me die micro even”¯ zei ik. “Ik zou willen vragen dat iedereen naar de hal komt”¯ zei ik door de micro. En binnen nog geen 5 minuten was iedereen er. Ik schraapte mijn keel. Ik keek als iedereen er was. “ik moet wat meedelen”¯ begon ik. Iedereen keek me zo aan. “Het weeshuis is failliet en ik kan niets meer doen. Al het geld is op en we kunnen onze rekeningen niet meer betalen. Iedereen zal naar een ander weeshuis worden over gebracht”¯ bracht ik uit. Iedereen keek me ongelovig aan. “Dat meen je niet”¯ zei Tom. Ik knikte van wel. “shit man”¯ zei Georg. Gustav bracht iets onduidelijks uit en bromde nog wat. Faith stond voor me. Langzaam liep een traan over haar wang. “Ik wil niet van je weg”¯ zei ze. Iedereen droop af om zijn koffers maar te nemen. Morgen moest iedereen hier weg zijn. Ik staarde voor me uit. Mijn droom, viel in diggelen. De droom van iedereen hier. Georg zat wat te mompelen en tegen een propje papier te trappen. Gustav zat zijn potloden door midden te breken en Tom was nergens te bekennen. De 2 mannen zouden alle kinderen nu meenemen. Ik kon maar geen afscheid van Faith nemen. Het was zo moeilijk. Ze verdween uit mijn zicht. Tom sloot af. We namen het 1e vliegtuig terug naar Duitsland. Of dat waren we van plan. Ik kon Faith hier toch niet achter laten? Ik bleef hier om een adopteer processie te openen. Faith moest en zou bij mij komen wonen.


Reacties:

1 2

snoezepoez
snoezepoez zei op 5 nov 2009 - 21:09:
1) Geen slecht stuk, onvoorspelbaar, leuk stuk
2) Sorry voor mijn late reactie
3) HET WEESHUID FAILLIET??
4) Arme Faith

5) WEiters <33


Juliette
Juliette zei op 3 nov 2009 - 20:45:
Geen slecht stuk<3
Onvoorspelbaar stuk
Dit had ik zo hard NIET verwacht!
Failliet..
Wat erg
MAar hij is lief voor Faith<3
En ooh snel door


VampireFangs zei op 3 nov 2009 - 20:21:
Verder <3


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 3 nov 2009 - 13:51:
jrgierjigjirjg!
KOMOP Failliet?!?
Neee

Arme Faith


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 3 nov 2009 - 11:01:
dat kan toch niet???????????!!!!!!!!!!!!!!!

Mar het is zo lief van Bill dat hij Faith will 'redden'!!!!

Snel verder!!!