Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Nightmares And Special Persons » Chapter 2

Nightmares And Special Persons

16 aug 2010 - 23:50

333

0

197



Chapter 2

Don't believe what you see.

De les was saai want bijna alles had ze al geleerd.Door de onderbroken slaap begon er een waas voor haar ogen te vormen,langzaam aan begon ze te dagdromen,helaas begon het eerder weer een nachtmerrie te worden.Grommende geluiden leek ze te horen,schimmen vluchte voorbij haar zicht,kreten kwamen ook al snel,zo stil mogenlijk ging ze vooruit. Aandachtig luisterde ze naar alle geluiden,de angstaanjagende geluiden. Geluiden werden luider,onverdraagelijker,ze liet zich op haar knieën zakken,haar handen op haar oren.Plots schoot ze wakker uit haar dagdroom,die een nachtmerrie was,de luide stem van de leraar hoorde ze steeds duidelijker.Verdwaasd keek ze hem aan.'Dit is een waarschuwing Yolien, als je nog 1x dagdroomt mag je naar de directeur,kan je het antwoord nog geven',zei de bulderende stem van de leerkracht.Kort knikte ze en keek snel even naar de buur waar ze zaten.Zonder probleem gaf ze uiteindelijk antwoord.Krakend ging de oude deur van het klaslokaal open,een erg grote man,of beter gezegd jongen kwam binnen,veel had hij niet aan en het was alsof hij dagen lang zonder te stoppen heeft zitten gewichtheffen,haar blik zat vast aan hem,met moeite kon ze de aandacht uiteindelijk weer krijgen op haar boeken.Weer bromde en mompelde de leerkracht boos,maar dit keer in de richting van de laatkomer.Aangezien hij nieuw was en er enkel nog een plek naast mij vrij was,ging hij daar al snel zitten.Kort observeerde ik hem,maar al snel kreeg ik een geirriteerde blik toegeworpen,beschaamd richtte ik mijn ogen weer naar de boeken.Door een lastige zenuwtrek,die ik had sinds mijn 5de omdat ik piano was begonnen te spelen,tikte ik ritmische op de tafel,iets wat erg irritant kon zijn.Dat vond blijkbaar ook de jongen irritant,maar toch ook weer plezierig op 1 of andere manier.Bij de bel was hij als eerste weg uit het lokaal,terwijl ik rustig opstond en kalm de klas uitliep,een paar uur later naderde het einde van de 2de schooldag.Bedenkelijk keek ik naar de nieuweling die een vreemde blik wierp naar Drew.Nu al wist ze dat dit niet een normale school was,er was iets raar aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.