Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » korte dingskes » Augen sind Fenster zur Seele

korte dingskes

12 jan 2010 - 18:55

209

2

226



Augen sind Fenster zur Seele

hebk geschreven in de godsdientles, terwijl ik ne foto vn Bill op mn bank had liggen en er een mini-artikel met die zin in onder stond.

"Augen sind Fenster zur Seele"
Dat zijn jouw woorden.
Naar die ene zin heb ik minuten gestaard en, ik weet dat het raar klinkt maar, ik heb erover nagedacht.

Jou ogen zijn donker, een teken van mysterieusheid.
Veel weet ik niet van je, want je BENT een mysterie.
Je ogen zijn donker, diep, een teken van verdriet.
Verdriet, iets dat ik soms in je teksten kan herkennen, de teksten die je met je ziel geschreven hebt.
Je hebt er zelf voor gekozen om het donker een extra accent te geven, nog een teken, een teken van een sterk persoon, de zelfzekere jij die je bent.
Alles laat me zien hoe anders ik ben.
Mijn ogen zijn niet donker, ze zijn licht, lichtblauw.
Blauw, de kleur van liefde, de kleur van de oceaan die vrijheid geeft, de kleur van een traan.
Ik WIL liefde kennen,
ik WIL vrijheid kennen,
en ik ken verdriet.
Verdriet dat ik vaak uitte in tranen, of in woorden. Woorden of teksten, teksten geschreven met mijn ziel.
Ik heb gekozen om het geen accent te geven, een teken dat ik wil zijn wie ik ben, en niet zo zeker ban.
Ja, je hebt gelijk. Als je wil, kan je ook de ziel zien, je moet er door de ogen naar kijken.
Want ogen zijn de venster naar de ziel.


[Reacties??]


Reacties:


missxangel
missxangel zei op 11 dec 2010 - 10:51:
Wauw dit is prachtig.
Heel mooi (a)


SunShine
SunShine zei op 11 dec 2009 - 20:16:
Hehe, leuk ^^
x.