Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Walking trough this World alone, makes me feel so miserable.. » I know it´s my own fault, but it hurts so badly.. (#1)

Walking trough this World alone, makes me feel so miserable..

22 nov 2008 - 13:54

312

1

299



I know it´s my own fault, but it hurts so badly.. (#1)

SeaJin Pov;

“Nee, doe het niet.. Laat me met rust..”ť Ik smeek mijn moeder om op te houden maar ik dring niet tot haar door.
Haar eeuwige woede tegen mij, zal ooit nog eens mijn leven kosten. Maar ik kan er niks aan veranderen. Ik voel haar scherpe nagels langs mijn rug gaan, en haar hijgende adem in mijn nek.
Tranen wellen op en stromen langs mijn wangen naar beneden.
Ik voel een ijzige kou tegen mijn rug komen en een helse pijn laat hij achter.
Ik hoor mijn moeder grinniken, ik draai me naar haar toe. Haar fel blauwe ogen staren me gemeen aan. Haar smalle mond vormt een duivelse grijns en in haar handen heeft ze een stofzuiger vast.
Nog altijd blijven mijn tranen vallen.
Haar harde, gemene lach laat mijn hart bijna breken..
Waarom geeft ze niet om mij, zoals ze om mijn broertje geeft?
Ze stopt met lachen en kijkt me woedend aan.
“Kijk me niet aan achterlijk kind! En stop met huilen! Vind je dat dit al pijn doet?! Ik zal je pijn laten voelen!”ť Ze gilt het uit.
Ik hou mijn armen beschermend voor mijn hoofd en rol op tot een balletje.
Ik voel hoe de stofzuiger steeds maar weer mijn rug raakt, maar die pijn voel ik niet..
De enige pijn die ik voel is die in mijn hart..
Ik weet dat ik het fout gedaan heb, en dit is mijn straf..
Ik heb dit verdient, maar het doet wel pijn..
Ik bijt op mijn onderlip zodat ik niet begin te gillen, moeder zal dan alleen maar kwader worden..
Ik voel een warme vloeistof uit mijn lip vloeien en over mijn tong mijn mond in stromen.
De smaak van bloed vermengt zich met die van mijn tranen.

Ik kan dit niet, ik kan dit niet nog langer volhouden..
Ik open mijn mond en wil gillen maar er lijkt geen geluid uit me te komen.


Reacties:


THLover483
THLover483 zei op 8 april 2009 - 17:10:
GOED!!