Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Fallin' Angel. » Boem. Auw. Van de bank af.

Fallin' Angel.

6 nov 2009 - 12:54

290

2

141



Boem. Auw. Van de bank af.

Esmé hoort de rest van de Cullens uit... Wie is dat meisje op de bank??? Beetje kort ,maar dat boeit me nu even niet... Ben half inspiloos... :P

Esmé POV
Ik liep naar de andere toe. Ze zaten rustig aan tafel te kaarten.
'Nou, Alice, gebruik nou eens niet je krachten!! Het is niet leuk als je weet welke kaarten ik heb!' riep Emmett. Alice grinnikte.
'Ja Alice, dat moet je niet doen,'viel Rosalie hem bij. Alice zuchtte, en zei:
'Jaja, Schiet nou maar op, en leg die ruiten zes op.' Met een gezicht als een oorwurm legde Rosalie de kaart op.
'Zeg jongens,' zei ik. Jasper keek op.
'Zeg Esmé.' antwoorde hij.
'haha, wat ik wou vragen, wie is dat meisje op de bank?'
Nu heb ik de aandacht van de rest ook.
'Waar heb je het over?' vraagt Emmett dommig.
'Emmett, doe nou niet of je dom bent... Wie is dat meisje???' Alice zucht.
'Dat weten wij ook nog niet.. Carlisle heeft haar gebeten.' Ik schud mijn hoofd.
'Carlisle, Carlislel, Carlisle toch.. Kon je weer eens je tanden niet thuis houden??' Carlisle zucht.
'Esmé, als ik dat niet had gedaan, was ze dood gegaan... En dat wil je toch zeker niet?'
Ik schudt mijn hoofd. 'Nee, dat klopt, maar er zijn toch zeker nog wel andere manieren om..?' Carlisle schud zijn hoofd.
'Die waren er niet.'
Dan klinkt er weer een schreeuw van pijn uit de woonkamer.

Alice POV
We gooiden onze kaarten neer, en rende naar de woonkamer. Het meisje was op de grond gevallen. Ik wist hoe het moest voelen; alsof je door een heipaal werd verpletterd, overreden werd door een stoomwals, en daarna in de fik werd gestoken. En dan tachtig keer erger.
De ogen van het meisje stonden open.
'Help..' fluisterde ze. 'Ik wil dood.. Maak me dood!' Ik slikte. Het was mijn schuld! Ik moest maar, als ze van haar bloeddorst af was, iets voor haar kopen.. OF zo iets..


Reacties:


xxsharonC
xxsharonC zei op 7 nov 2009 - 9:38:
niceee..


xColour
xColour zei op 6 nov 2009 - 12:26:
hahhaha pragtig
egt weerheeldroog zoals je al zij
snel verder sgat