Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I can't wait to draw your name.[You Me At Six/Max Helyer] » Jessi

I can't wait to draw your name.[You Me At Six/Max Helyer]

5 nov 2009 - 20:06

229

1

162



Jessi

Het eerste deeltje, ik hoop dat hij leuk is http://i116.piczo.com/view/2/n/7/j/o/u/z/3/s/m/c/1/img/i258142498_19035_2.jpg Foto is Jessi

"Jessica, naar beneden komen!"roept mijn moeder van beneden aan de trap. Ik haat mijn naam: Jessica, het brengt me overal in de problemen want een onderzoek heeft uitgewezen dat als er hier, in Groot-Britanië een Jessica in een klas zit, de leerkrachten denken dat ze een lawaaimaakster is, totaal niet hoor!"Het is Jessi"roep ik terug en loop mopperend de trap af. Eenmaal beneden zie ik Max staan en we zuchten alle twee. "Jessica, wij gaan even naar de supermarkt. Breek het huis niet af en praat het uit"zegt ze en Max' moeder en mijne wandelen de deur uit. "Gezellig hoor"mompelt hij en ik laat mij op de trap vallen. "Denk je dat ik dit leuk vind?"snauw ik hem toe. "Jessi, wat heb je tegen mij?"vraagt hij en ik kijk hem aan. "Geen idee, ik moet je gewoon niet"zeg ik dan terwijl ik naar de grond kijk, "trauwens, waarom noemde je me niet Jessica zoals iedereen toch doet"zeg ik dan. Max kijkt vaag en zegt dan:"Ik heb je wel horen zeggen dat je Jessi liever hoord"zegt hij en kijkt lief. Eigenlijk, waarom moet ik hem niet? "Wel, laten we opnieuw beginnen?"zeg ik dan. "Oke! Hallo, ik ben Max Helyer, aangename kennis making! Bedoel je zo?"vraagt hij en ik krijg de slappe lach."Aangename kennis making, ik ben Jessica Willow Thompson en noem mij alsjebliefd Jessi want Jessica klinkt zo stijf"lach ik.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 14 nov 2009 - 20:36:
Leuk<3