Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » your love is a lie (Slash) » You try to kiss me!

your love is a lie (Slash)

6 nov 2009 - 17:02

899

3

353



You try to kiss me!

thanks voor de reacties en hier is dan weer een stukje. Ik probeer steeds wat beter te schrijven, maar ben er nog niet zo super is :s xD maar.... I hope you still like it =]

Ik zit weer thuis. Om half tien begint de film. Het is nog maar 9 uur en ik ben allang klaar met mezelf op tutten voor vanavond. Ik was ook veel te vroeg naar huis gegaan om me klaar te maken voor vanavond. Ik zucht en betrap me er zelf op dat ik weer voor de zoveelte keer naar de klok kijk.
"De tijd gaat niet sneller als je vaker naar de klok kijkt, Shin" zeg ik tegen mezelf. Ik bestudeer mijn nagels en kom tot de conclusie dat die ook wel weer een nieuw laagje mogen krijgen, want dat afgebladerde zwart ziet er ook niet meer uit. Ik loop naar mijn slaap kamer en open het kastje dat speciaal bedoeld is voor make-up. Hij is voor de helft leeg, omdat Steffie al haar make-up ook heeft mee genomen. Ik voel de woede weer opborrelen. Alles hier in huis doet me ook zoveel aan haar herinneren. Ik sla kwaad met mijn vuist op de kast en verman me tegen mijn tranen. Nee ze is mijn tranen niet waard. Ik veeg de tranen die toch ontsnapt zijn weg. Ik kijk snel even in de spiegel of mijn make-up nog op zijn plaats zit. Ik heb geluk alles zit nog mooi waar het moet zitten. Ik draai me weer naar de kast en kies de zilveren nagellak.
Ik pak ook de nagellakremover en de watjes die naast de potjes met nagellak staan. Ik schop het kastje dicht en loop naar mijn bureau waar ik de spullen neer zet. Ik ga op mijn bureau stoel zitten en begin aan mijn nagels te werken.

Na een paar minuten geconcentreerd nagellakken ben ik klaar. Ik steek mijn armen voor uit en bekijk het resultaat. Ik knik goedkeurend en huppel mijn kamer uit op naar de keuken waar ik wat te drinken pak. Ik schink mijn glas vol met water en drink het staand tegen de aanrecht op. Ik draai me om om mijn glas voor de tweede keer te vullen als ik gebonk op het keukenraam hoor. Ik draai me geschokken om en zie het lachende gezicht van Strify achter het glas. Ik krijg spontaan een lach op mijn gezicht en loop naar de deur om Strify binnen te laten. "Sorry dat ik zo vroeg ben, maar ik kon niet langer wachten" zegt hij.
"Maakt niet uit, ben ook al klaar met alles" zeg ik "Kom binnen" en ik en loop naar de keuken terug. Ik hoor de deur dicht slaan en niet veel later staat Strify naast me in de keuken. "Wil je wat te drinken?" vraag ik.
"ja, lekker, doe maar wat jij neemt"
"Oké" ik vul allebei de glazen met water en geef er een aan Strify die hem dankbaar aan neemt.
"Zullen we maar in de woonkamer gaan zitten" zeg ik en loop al door zonder op zijn antwoord te wachten naar de woonkamer, waar ik op de bank neer plof. Strify ploft even later naast me neer. "Is goed" zegt Strify lachend.
Ik kijk hem vragend aan.
"laat maar" zegt Strify nog steeds lachend.
Ik haal mijn schouders op en kijk voor me, naar het zwarte beeld van de tv.
"Waar kijk je naar?" hoor ik naast me.
"nergens naar, hoezo?"
"gewoon je was zo aan het staren"
"o" ik kijk hem schuin aan "mag dat dan niet?"
"natuurlijk wel"
"maar..."
"Niks maar"
"oow....gaan we zo beginnen" zeg ik lachend. Ik neem een laatste slok uit mijn glas en zet hem op tafel. Ik draai me een kwartslag naar Strify toe zodat ik hem goed kan zien.
"Wat ben je van plan?" Vraagt Strify op zijn hoede.
"Dit" zeg ik en begin Strify te kietelen.
Strify slaakt een hoog gilletje van schrik en begint daarna keihard te lachen.
"Nou zeg op, ik wil het weten"
"haha nee...S...stop"
"Nee niet voordat ik het weet"
"Haha...n..nee.....het is te g...gíªnant"
"oow...wat is er zo Gíªnant dat ik het niet mag weten?"
"O...oké ik zeg het..."
Ik stop gelijk met kietelen.
"Nee ik zeg het niet!" roept Strify en duwt me van hem af, maar ik trek hem mee in mijn val en hij komt boven op me terecht. Strify kijkt me met een rood gezicht aan. Ik blijf hem ook aan kijken. Onze hoofden komen dichter bij elkaar. Maar net voor dat onze lippen elkaar raken duw ik hem van me af. gelijk heb ik spijt van wat ik heb gedaan. Ik loop snel naar het gangetje bij de voordeur en trek mijn schoenen aan. "We moeten die film nog halen!" zeg ik. Ik hoor geen beweging uit de woonkamer komen. Ik loop terug en zie Strify nog steeds op de grond zitten. Zijn hoofd is naar beneden gericht en hij peutert zijn nagellak van zijn vingers. "Strify?" zeg ik zacht.
Hij kijkt niet op. Ik loop langzaam de kamer in en hurk naast hem op de grond. "Strify?" zeg ik nog een keer.
"Sorry" zegt hij zacht.
"Wat? hoezo sorry?"
"Dat ik je probeerde te zoenen, het was niet de bedoeling....i...ik..."
"Daar hoef je geen sorry voor te zeggen"
Hij tilt zijn hoofd op en kijkt me aan met ogen vol met verdriet en verwarring. "M...maar"
"Ik moet eigenlijk sorry zeggen"
"waarom?"
"Ik had je niet weg moeten duwen"
"wel...als je niet wilt dat ik je zoen..."
"Moet ik je niet weg duwen"
"Liever niet nee maar..."
"Maar..."
"Nee niet nog een keer!" Strify springt op en rent mijn kamer in.


Reacties:


realchick
realchick zei op 9 nov 2009 - 20:41:
meer meer meer
strify is zo lief als hij
op de grond zit.hahahaha


BliebX
BliebX zei op 8 nov 2009 - 20:10:
Hí¡! ik had dit al gelezen
En volgens mij zelfs al gereageerd!
driedubbel-Hí¡!

oh, en ik wil nog steeds meer ^^

x']


FluvS
FluvS zei op 6 nov 2009 - 20:05:
gegroet ijskoude bloedzuiger.

hehe.. eindelijk XD

Shin heeft trouwens vrouwengedachtes

KIETELGEVECHT!!!!!!!!

SHIN! RUND! je vind hem wel leuk geef nou maar toe ook

arme arme strify.. kom maar hier hoor, ik troost je wel !!

nee niet nog een keer? huh oo ik snap het al!

snel weiteren jij!
of anders.. XD

nee JK..

xx rouwvleesetende maanjanker