Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Kicked out for Love.. {Antic Cafe} » What´s freedom if you can´t enjoy being free ? (#2)

Kicked out for Love.. {Antic Cafe}

22 nov 2008 - 13:59

219

3

356



What´s freedom if you can´t enjoy being free ? (#2)

"Waar kunnen we nu heen? We moeten toch schuilen.." Roept Miku wanneer ik hem weer los laat.

"Geen idee, maar we kunnen beter gewoon blijven lopen, dan vinden we vanzelf wel wat!" Roep ik, maar de geluiden van de donder overstemmen mij. Miku kijkt me vragend aan maar ik heb geen zin om het nog eens te herhalen.

ik grijp mijn tas van de grond en met mijn andere hand trek ik Miku mee.

We rennen samen door de stromende regen.

de straten zijn verlaten en de lucht is donkerde rdan zwart.

we rennen langs huizen waarin hele families liggen te slapen.



Miku blijft plotseling onder een lantaarnpaal stilstaan. Ik draai me naar hem toe. Hij kijkt me met een brede lach aan en de lichtjes in zijn oogen twinkelen helderder dan de sterren, die er op dit moment niet zijn..

"Wat is er?" Vraag ik hem, zijn brede lach lijkt nog breder te worden.

"We zijn vrij! geen ouders die ons wetten voorschrijven en overal een probleem van maken! We zijn vrij!" Juicht hij. Hij pakt mijn heupen vast en tild me zo van de grond. Ik kijk naar zijn lachende gezicht terwijl hij rondjes begint te draaien.

Ik laat de tas vallen en sla mij armen rond zijn nek.

"We gaan het maken!" Fluisterd hij, en meteen voel ik zijn lippen op de mijne..


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 3 aug 2009 - 2:24:
Gaaa nou verder!!!!!!


Oogje
Oogje zei op 31 juli 2009 - 22:05:
Whahaah snel verder


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 22 nov 2008 - 14:28:
aww..

maar als ze nog langer in de regen blijven staan gaan ze het denk ik neit maken x]

njaa snel weer verder xoxo