Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Invisible Love » Chapter One

Invisible Love

7 nov 2009 - 13:46

195

2

117



Chapter One

zet in een reactie wat je er van vondt en misschien heb je tips:$

Het is een regenachtige dag en Kim gaat net naar huis van school. *Kim POV* Kut regen denk ik in mijzelf. Snel fiets ik met de volle vaart naar huis. Dankzij het snelle fietsen word ik nog natter dan ik al ben. Eindelijk kom ik thuis aan en ga snel de garage in en zet me fiets er in neer. *Bill POV* Ik grinnik, gelukkig hoort ze het niet. Tsja iedereen is wel eens klets nat door de regen. Ik blijf toe kijken, hoe Kim zich uit kleed. Ik draai me niet om want dat is niet nodig want ik heb der al vaak bijna naakt gezien. *Kim POV* Gelukkig lagen er van mij nog kleding hier in de garage. Ik neem mijn tas mee naar de gang en loop meteen door naar mijn kamer waar ik me weer verkleed en andere kleren die warmer zijn aan doe. Ik open mijn tas en zie tot mijn grote opluchting dat mijn boeken en schriften nog helemaal droog zijn. “Kim kom je zo eten”ť roept mijn moeder vanaf de trap beneden. “Ja, ik kom zo”ť roep ik terug. Ik kijk uit het raam. Het regent nog harder.


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 16 jan 2010 - 20:31:
Je moet inderdaad zeker doorgaan,
ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

tips heb je voor mij al gekregen,
als ik nog een keer iets tegenkom zeg ik het wel,

xx


XxCutyXpiexX
XxCutyXpiexX zei op 7 nov 2009 - 23:03:
Het lijkt me een leuk verhaal, maar misschien is het een idee om een gebeurtenis zo te doen:
VB-->

Kim POV:

Bla bla bla bla bladiebladiebla

Bill POV:

Bla bla bla bla bladiebladiebla


Dus dat je zeg maar de gebeurtenis eerst vanuit de een schrijft en daarna vanuit de ander..

Nog een tip. Wanneer iemand iets zegt, op een nieuwe regel beginnen. Dat ziet er veel overzichtelijker uit.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en zeker verder gaan
I have spoken

X