Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Walking trough this World alone, makes me feel so miserable.. » Now you know my biggest secret.. (#5)

Walking trough this World alone, makes me feel so miserable..

22 nov 2008 - 14:15

231

1

270



Now you know my biggest secret.. (#5)

SeaJin Pov;

Ik voel dat Aylin me na staart als ik voor haar aan de gymzaal binnenloop.
Ze weet het nu, ze is de enige die het weet..
Ik ga op de bank zitten en Aylin komt naast me zitten. Als iedereen zit en stil is begint de lerares te praten.
“Vandaag gaan we AcroGymen!”ť Ze juicht bijna, alsof het fantastisch leuk is.
Maar dit is echt het ergste wat er is!
Ze verdeelt ons in groepjes van vijf, en ik zit bij allemaal kakkers.
“Deze gaan we doen!”ť Ze hadden al besloten zonder het ook nog even met mij te bespreken.
Ze wijzen een piramide van mensen aan.
“Jij, jij en jij gaan onder en jullie in het midden en dan ga ik wel bovenop.”ť Besluit een van de kakkers.
En ik mag dus onder.
Ik ga op handen en knieën zitten en twee anderen gaan aan weers zijden van me zitten. Dan klimt er iemand op me rug. De pijn is gewoon ondragelijk!
Ik bijt weer op mijn onderlip om niet te gaan gillen.
Nu klimt er nog iemand bij en ook die leunt op mijn rug.
Ik heb het niet meer, de pijn is te erg!
Ik gil het uit en we vallen om.
De lerares komt op me aflopen en ook Aylin rent op me af.
De anderen uit mijn groepje kijken me verbaast aan terwijl ik op de grond blijf liggen, gillend van pijn.


Reacties:


annebizarre
annebizarre zei op 23 nov 2008 - 10:15:
Mooi.. Echt super triest.. Snel verder <3