Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » He, me and nobody else. » 9. Wauw

He, me and nobody else.

8 nov 2009 - 15:32

633

2

193



9. Wauw

De dagen daarna vlogen voorbij. Ik ging naar school, maakte huiswerk, sprak af met vrienden en verder niks spannends. Elke dag dacht ik wel aan Gale maar hij zei helemaal niks meer tegen mij. Het vreemde was nog dat hij en zijn broers soms niet eens op school kwamen. Vandaag was het vrijdag en mijn ouders zouden dus terug komen. Jeej, daar word ik nou echt blij van dacht ik. Ik pakte mijn tas in voor school en verheugde me al op het weekend. In een traag tempo fietste ik naar school en kwam al bijna te laat. Alle lessen hebben Jade en ik onze plannen voor het weekend besproken en in de pauze waren we nog steeeds bezig. Helemaal alleen liep ik naar de volgende les geschiedenis, een van de weinige lessen die ik samen met Gale had. Toen ik het lokaal binnen kwam zat hij er al, en ik voelde dat mijn hart sneller begon te kloppen. Hij glimlachte vriendelijk naar mij en dat deed hij niet vaak. Ik lachte vriendelijk terug en ging naast hem zitten. Een tijdje zat hij me gefacineerd aan te kijken. ‘May?’, fluisterde hij zachtjes. Meteen keek ik omhoog en staarde hem aan. ‘Ja wat is er’, fluisterde ik zachtjes terug. ‘Heb je misschien zin om iets leuks te doen in het weekend, samen.. met mij?’, vroeg hij aarzelend. Ik voelde me helemaal gelukkig van binnen en knikte. ‘Ja dat lijkt me erg leuk’, zei ik met een big smile. ‘Goed, ik haal je vanavond om 7 uur op’, en opdat moment ging de bel. Samen liepen we het lokaal uit en ondertussen vroeg ik hem wat we gingen doen. ‘Dat zie je vanavond wel’, en met een grijns liep hij naar zijn volgende les.

Jade gilde ik vrolijk en gaf haar een knuffel. Eindelijk had ik weekend en werd al vrolijk bij de gedachte aan vanavond. ‘Wow, waarom ben jij zo vrolijk’, vroeg Jade lachend. Ik voelde dat ik rood werd en zag Jade me vragend aan kijken. Ik besloot dat ik er maar beter niet om heen kon draaien en vertelde haar alles. ‘Wauw, dus Gale en jij gaan vanavond samen iets doen’, zei ze vol bewondering. ‘Wauw’, zei ze nog een keer. Lachend duwde ik haar aan de kant en pakte mijn scooter, en wou weg rijden. ‘wacht! Ik ga met je mee’, gilde jade en ze pakte haar scooter. We reden naar mijn huis en de hele weg hebben we het over Gale gehad.

De rit naar huis had erg lang geduurd want om de vijf minuten viel Jade van het lachen van haar scooter. We vielen over de drempel van de deur en het was gewoon hilarisch. Jade’s mond viel open van verbazing want ze was nog nooit bij mij thuis geweest. Ik liep de trap op en draaide om. ‘Jade kom je nog’, gilde ik boven aan de trap. Binnen paar tellen was ze boven en nog steeds was haar mond wijd open. ‘Nou dit is mijn kamer’, en langzaam deed ik de deur open. Jade begon histerisch te gillen en vond mijn slaapkamer helemaal het einde. Ik liep de trap op naar mijn kast en bekeek alles aandachtig. Wat moest ik in vredesnaam aan? ‘May dit is niet normaal, weet je hoeveel kleding jij hebt?’, gilde Jade nog eens histerisch. Uiteindelijk had ik gekozen voor een rood jurkje met bijpassende schoenen. Met mijn haar mooi en make-up vond ik het nog niet eens zo slecht. ‘Wauw May, wat zie je er mooi uit’, fluisterde Jade. Samen gingen we naar beneden om nog wat te drinken. Ik schreef een briefje voor mijn ouders dat ik laat terug zou komen en liet die achter op de keukentafel. Net op het moment dat ik Jade gedag wou gaan zeggen ging de bel.


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 10 nov 2009 - 22:19:
verder,
wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer, wil meer,

*stuitert op en neer op ritme*
nu doet mijn kont pijn,

boodschap is denk ik wel duidelijk,
xx


suzanxvampir
suzanxvampir zei op 8 nov 2009 - 15:39:
oeeh snel verder =D