Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Lara; mijn leven als vampier » Toch maar ziek melden

Lara; mijn leven als vampier

8 nov 2009 - 16:26

200

0

151



Toch maar ziek melden

Ik bleef heel stil staan, en bleef ondertussen Mona aankijken. Ik kon haar niet aanvallen.
'Weet je, ik voel me toch niet zo lekker. Ik blijf thuis.' zei ik.
Ze keek me aan. 'Okee. Ik zal het op school doorgeven.' antwoordde ze. En ze gaf me een knuffel. Dat had ze beter niet kunnen doen want nu was mijn dorst nog erger. Maar ik wist dat het minder zou worden als ik binnen was. Mijn moeder ging vandaag toch naar haar werk, dus dan kon ik gaan jagen met Jeremy. En hem de vragen stellen doie ik nog moest stellen.
Ik liep weer naar binnen toe.
'Lieverd? Wat is er?' vroeg mijn moeder.
'Ik voel me toch niet zo lekker. Ik ga in bed liggen.'
'Okee. Moet ik vandaag thuis blijven?'
'Nee, mam. Ga maar werken. Ik red me wel.'
Ik liep naar mijn kamer. Zodra ik de voordeur dicht hoorde slaan, liep ik weer naar beneden.
Ik moest om hal 4 weer thuis zijn, want om 4 uur zou mijn moeder thuis komen. Ik liep naar buiten en pakte mijn fiets. Hoewel rennen waarschijnlijk sneller was geweest. Ik fietste weer naar het meer. Jeremy zat naar het water te kijken, maar keek om zodra hij me hoorde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.