Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The vampire games » 1. the begin

The vampire games

9 nov 2009 - 17:26

292

1

218



1. the begin

de dag dat de vampieren de macht overnamen!

Vandaag was het een normale dag in mijn normale leventje. Op school was er wel een gespannen sfeer maar ik had nergens last van. Het was midden in de lente in het jaar 2300. In een langzaam tempo fietste ik van school naar huis. Voor dat ik thuis kwam hoorde ik in de verte iemand gillen en veel geschreeuw, maar dat gebeurde wel eens vaker. ‘Ik ben thuis’, gilde ik toen ik thuis kwam. Toen wist ik nog niet wat me te wachten stond. ‘Halloooo ik ben thuis’, gilde ik nog een keer, maar weer geen reactie. Nu begon ik toch wel een beetje in paniek te raken. Voorzichtig liep ik naar binnen. Mijn ouder zaten in schok op de bank en staarden naar de tv. ‘Wat is hier aan de hand’, schreeuwde ik. ‘Kom hier’, fluisterde mijn moeder zachtjes en nog steeds met haar ogen op de tv gericht. Mijn mond viel open en ik kreeg het opeens heel erg koud. Het was gruwelijk en totaal onnodig. Mijn ouders voelde ik naast mij beven en we hadden alle 3 onze handen vast. Overal in de hele wereld werden mensen gebeten en leeggedronken door schepsels die ze de koude of ook wel bloedzuigers noemden. Alles werd overgenomen door een groot leger wat de Volturi heette. ‘Wat is dit allemaal’, vroeg ik angstig. ‘Het is gebeurd’, zeiden ze. ‘Wat, hoe, hoezo’, gilde ik paniekerig. Voordat mijn ouders antwoord konden geven waren we omsingeld door een aantal vampieren. ‘Jane Wat doen we met deze?, vroeg een jonge bloedzuiger. Ik zag het meisje bedenkelijk kijken en ze aarzelde. ‘neem ze mee’, zei ze. Een aantal vampieren kwamen binnen en namen ons mee. Ik spartelde tegen en schreeuwde, maar het had geen zin. We waren verloren.


Reacties:


suzanxvampir
suzanxvampir zei op 9 nov 2009 - 17:30:
vet =D meer =D