Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Soundtrack to your life. » Inleiding.

Soundtrack to your life.

9 nov 2009 - 18:30

199

3

191



Inleiding.

“Duw. Komaan, meisje, duwen!”¯ Ik perste de longen uit mijn lijf, terwijl mijn handen de ijzeren baren stevig omklemden. Hij moedigde me aan, probeerde me gerust te stellen. Een volgende pijnscheut schoot doorheen mijn buik en ik gilde het uit. De zweetdruppeltjes parelden op mijn voorhoofd, hij depte ze weg met een koud washandje en de verpleegster bemoedigde me door te gaan zoals ik bezig was. En plots was hij er, uit het niets. Zijn gekrijs vulde de kamer en met tranende ogen keek ik hem aan. “Proficiat, mevrouw, het is een jongen.”¯ Feliciteerde de dokter me en reikte me hem aan. Voorzichtig, alsof ik een porseleinen popje aannam, nam ik hem over en legde hem neer op mijn borstkas, terwijl ik mijn vingers zacht door zijn zwarte haartjes liet glijden. “Hé daar, jongetje. Mijn kleine Lucas.”¯ Fluisterde ik zachtjes. “Gefeliciteerd, mama.”¯ Hoorde ik vlak langs mijn oor en ontving een kus bovenop mijn haren. “Gefeliciteerd, papa.”¯ Glimlachte ik en drukte mijn lippen lichtjes tegen de zijne. “En hoe noemt de fikse jongen?”¯ De verpleegster lachte vriendelijk. Ik keek mijn geliefde vriendje even in de ogen en richtte mijn aandacht toen weer op mijn kersverse zoon.

“Lucas. Lucas Fabi Kaulitz.”¯


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 15 nov 2009 - 15:03:
Ik heb nog geen reactie op dit stukje gegeven! Wat erg van mij! x'D

Dit stukje is lief...
“Gefeliciteerd, mama.”¯ Hoorde ik vlak langs mijn oor en ontving een kus bovenop mijn haren.

Bijv. dat... Ahhhhhh! Hihi ^^

Goed... Je kan echt heel mooi schrijven

Lufjoe


VAMPSEY
VAMPSEY zei op 9 nov 2009 - 20:59:
Fabi?
Fí¡bi?
Ilke, ik vind het enorm lief van u dat ge het veranderde naar Fabi, maar.. Fí¡bi? ._.

Nee, laat maar, ik zeur weer ^^.
Tis mooi, zoals ge allaaaaaang weet natuurlijk (:
Snel verder posten & schrijven hé :3 Zodat'k is iets nieuws kan lezen n_n.

Iloveyouu!


Discoverxme
Discoverxme zei op 9 nov 2009 - 18:34:
Moet ik mij beledigd voelen omdat mijn bijnaam fabi is? -.-
Nee grapje x'D
heel leuk..
jij schrijft goed ^^
En ik wil meer
Ik vind het nu al leuk ^^
en ik waarshuw je alvast, ik ben heel, heel, héééél slecht in reacties schrijven