Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » forget me not [bandcest] » 12

forget me not [bandcest]

9 nov 2009 - 23:09

596

0

208



12

kiro pov
shin trekt een bokser aan en een pyjama broek. hij draait zich om en loopt glimlachend achteruit. ik rol met mijn ogen en leg me weer op mijn rug. lachend schut hij zijn hoofd en loopt hij weg. ik kijk naar het plafond en zie allemaal foto's van ons hangen.

na ongeveer een half uur komt shin weer naast me liggen en drukt hij weer een kus op mijn mond. we liggen teder te zoenen waneer romeo binnen komt wandelen.
''dus jullie zijn weer helemaal bij elkaar?'' vraagt hij dan.
''ja en ik heb zin in sex dus weg wezen!'' roept shin gelijk en gooit een kussen naar hem toe. romeo loopt lachend weg en gooit de deur met een klap dicht.
ik kijk shin even aan en glimlach. hij streelt zachtjes over mijn borst heen en geeft me een lange lieve zoen.
''danm, of je bent geil of je wil iets!'' roep ik dan.
''klopt en ik wil sex!'' lacht hij en begint me te zoenen. ik merk hoe hij me opwind en kreun zachtjes.
''oke jij wint maar ik begin.'' fluister ik geil en trek zijn broek uit.

luminor pov
lachend komt romeo de kamer weer in en komt weer naast me liggen.
''en heb je antwoord?''
''ja hij was geil en hij lach met kiro te zoenen dus ik denk dat ze weer samen zijn.'' zegt hij dan. ik glimlach en geef hem een kus. hij kijkt me even aan en zucht dan.
''hey, wat is er?'' vraag ik hem dan.
''mis je jetsam nog wel eens?'' vraagt hij dan.
''kom op, romeo ik heb jou nu toch.''
''geef gewoon antwoord, mis je hem nog wel eens?''
''niet meer sinds ik jou heb.''
''daarvoor wel?''
''hier voor soms, ik voelde me wel eens eenzaam. maar waarom wil je dit weten?''
''sorry, ik ben gewoon een trieste klootzak.''
''oh romeo! kom hier!'' roep ik dan nep boos en trek hem tegen me aan.
''ik hou van je luminor.''
''ik ook van jou romeo.'' fluister ik en geef hem een kus. hij valt langzaam weer in slaap en ik sta op. ik pak wat kleding en ga douchen. daarna kleed ik me aan en ga de tuin in. ik ga op het gras liggen en staar naar de wolken. de zon schijnt maar het is wel koud. na een tijdje komt romeo bij me liggen zonder iets te zeggen. hij legt zijn hoofd op mijn buik en staart net als ik naar de lucht. niet veel later komen shin en kiro bij ons liggen en yu en strify komen dan ook naar buiten. niemand zegt iets en allemaal staren we naar de wolken. ik streel zachtjes over romeo's haar en zucht opgelucht.

3 uur hebben we in de tuin gelegen en niemand heeft wat gezegt. er zijn foto's gemaakt door paparazie en mensen hebben ons raar aan gekeken wanneer ze over de schutting gluurde maar het kon ons niks schelen. dan staat romeo op en geeft hij me een kusje.
''ik ga eens koken.'' glimlacht hij dan en gaat naar binnen.

kiro pov
ik ga anders liggen zodat ik shin kan aan kijken. hij glimlacht lief en geeft me een kus.
''kom, knuffel.'' fluistert hij dan en hij strekt zijn armen. ik grijns en neem hem in mijn armen. ik leg mijn hoofd neer op zijn borst en blijf dan zo liggen.
''jongens over 10 minuten eten!'' roept romeo dan vanuit het keukenraam.
''hm, kon ik maar voor eeuwig zo blijven liggen.'' fluister ik dan.
''kon dat maar ja.'' zucht hij dan en drukt een kus op mijn kruin. ik geef hem een kusje en sta dan op. ik trek shin omhoog en samen lopen we naar binnen om te gaan eten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.