Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Vampire Ball [Bill] » Chapter Ten

The Vampire Ball [Bill]

10 nov 2009 - 20:37

339

0

129



Chapter Ten

Het smsje is van Bill, mijn hart maakt een groot sprongetje. Er staat in ‘Kan niet wachten tot vanavond<3’. Kriebels overheersen in mijn buik. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten op vanavond. Met zin in vanavond begin ik me in mijn kamer om te kleden. Met een goed humeur loop ik naar beneden toe. In de keuken ga ik aan tafel zitten. Snel word de tafel opgemaakt met van allerlei lekkere dingen voor het ontbijt. Ik kijk op de klok die boven de deur hangt, het is pas 9 uur iedereen hier ligt dan nog in bed. Maar ik niet, ik verlang naar vanavond naar het bal want dan kan ik weer samen zijn met Bill, mijn grote liefde alleen voelt hij het zelfde voor mij als ik voor hem. Ik droom verder over hem. Ik schrik op al ik een van de bediendes mijn naam roep. Ik bloos. Een van de bediendes grijnst. Maar ik reageer er niet op want Bill heeft mijn hart gestolen, al vanaf de eerste dag dat ik hem zag. Snel maak ik een paar broodjes voor mezelf klaar en begin ze naar binnen te werken. Als ik genoeg gehad heb ga ik van tafel af en loop naar me kamer. Uren gaan voorbij zonder dat ik mijn kamer verlaat. Wachten totdat ik weer zo vertrekken naar het bal. Eindelijk is het dan zover, de bediendes komen binnen lopen met een jurk. Ik sta op en kleed me uit zodat ik mijn jurk aan kan doen. Voorzichtig wordt mijn jurk aangedaan. Als die aan is, moet ik gaan zitten voor de spiegel en dan wordt ik opgemaakt. Als dat ook klaar is doe ik nog mooie schoen die bij de jurk passen aan. Ik kijk nog goed keurend in de spiegel en ga naar beneden, daar trek ik mijn jas aan en loop naar buiten en ga in de koets zitten. Het deurtje wordt dicht gedaan en langzaam komt de koets in beweging en gaan we eindelijk op weg naar het bal.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.