Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » I is for I'm so stupid.

You're my obsession.

10 nov 2009 - 21:04

400

6

488



I is for I'm so stupid.

We zijn in de kamer van Strify belandt,en dan ook echt letterlijk belandt.Ik trok hem mee,waarna hij mij optilde en zn duur opengtrapt heeft.En tja,nu ligt de deur eruit en lig ik weer bovenop hem in de deuropening."Strify" kreun ik,kunnen we het niet in Kiro's kamer doen,of in de douche?".Strify rolt zich nu bovenop mij en strijkt wat haren uit m'n gezicht."Hmm,ik heb pijn" zegt hij met een pruillip,waar ik absoluut niet tegen kan."Waar heb jij pijn dan lekkertje?"."Overal,jij viel steeds op me"."AAAAAAAAAAAAAAAAH".Ik duw Strify voorzichtig van me af en ga rechtop zitten."Hmm,is de pan weer bezig?" zeg ik lachend.Ik sta op en loop naar de keuken waar Shin half huilend in een nogal rare toestand ligt."Shinnepin,gaat het?".Ik zak voor hem neer en zie dat hij echt huilt.Ik voel me gelijk schuldig en wrijf over zijn hoofd."Waar heb je pijn?"."OVERAL IK WIL KUSJE!" gilt Strify."JONGEH STRIFY DIT IS NIET GRAPPIG!" roep ik kwaad."Shin,waar heb je nou pijn?".Hij opent z'n mond,maar gelijk sluit hij die weer.Ik zie dat hij wit trekt en pak zijn hand.Het is allemaal mijn schuld dat Shin hier zo ligt,straks heeft hij iets gebroken."ROMEO" roep ik door het huis heen,want Romeo is vrij sterk en kan helpen Shin omhoog te krijgen.Na zo'n paar seconden staat Romeo in de deuropening en kijkt me aan."What the fuck is hier gebeurt?"."Ja godverdomme,die pan moet dood! ik wilde stout doen met Strify en toen flikkerde we er al over dus dumpte ik 'm in de keuken en nu is Shin hier half dood aan het gaan".Romeo probeert niet in lachen uit te barsten en kijkt me aan."Wí¡t wilde je doen met Strify"."ROMEO HELP NOU GODVERDOMME!".Hij loopt naar Shin en mij en pakt Shin bij zijn armen vast.Ik pak Shin bij z'n benen en samen leggen we hem op de bank.Ik loop terug naar de keuken,gooi de pan de prullenbak in en pak een glas water voor Shin."Dankje" glimlacht hij wat moeizaam.Ik ga naar Strify's kamer en zie hem daar nog op de grond zitten.Hij zit wat te spelen met z'n tapijt en kijkt me even aan.Ik pak zijn deken van z'n bed en neem het mee naar de woonkamer bij Shin.Ik leg de deken over Shin heen,til zijn benen omhoog,ga zelf zitten en leg zijn benen samen met de deken over me heen."Zo,zullen we spongebob kijken?" zeg ik blij.Hij lacht al wat meer en samen gaan we spongebob kijken.


saaaai iknow ;$


Reacties:

1 2

Waardigheid
Waardigheid zei op 9 jan 2010 - 16:27:
verder


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 14 nov 2009 - 21:06:
SAAI??!!
Ik lig hier helemaal strijk man !
Eest gooit ze een pan de gang in, daar gaan ze op hun bek over.
Dan gaan ze naar boven en knallen ze de deur eruit.
Vervolgens gaat Shin tegen de vloer in de keuken over die pan.

"Ja godverdomme,die pan moet dood! ik wilde stout doen met Strify en toen flikkerde we er al over dus dumpte ik 'm in de keuken en nu is Shin hier half dood aan het gaan".
Bij die zin ging ik neer jonge, jij schrijft facking melig XD
Snel verder!

xxx


dms136
dms136 zei op 13 nov 2009 - 18:24:
VEDEERRR

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxx


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 12 nov 2009 - 23:15:
OMG dees stukje is echt zo droog XD i mean it XD naja snel verdre xoxo linsoo <3<3


xjeszell
xjeszell zei op 11 nov 2009 - 18:00:
ahahha, good<3
geniaaaaaal<#