Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » buitengewone liefde (h/d) » voila nummer 6

buitengewone liefde (h/d)

11 nov 2009 - 21:23

198

0

257



voila nummer 6

kort weet het ...

Ik kijk hoe ze wegrent en zeg tegen Draco:”¯straks weet de hele school het.”¯ We gaan samen weg, naar de volgende les. Als we daar samen binnenkomen kijkt iedereen ons aan. Ze weten het denk ik. En fluister het in Draco’s oor. Hij antwoord dat we dan ook samen kunnen gaan zitten, het kan me niet schelen wat ze denken. Ik knik en we gaan zitten. Toen de les goed en wel bezig was, keek ik rond en zie dat Ron naar me staart, ik draai me vlug om. Jufvrouw Griffel!!! Roept professor Anderling. Waar zit je met je gedachten, blijf na de les maar even na. Ja professor, antwoord ik. En volgde de les verder.”¯Waar zat je met je gedachten?”¯ Vraagt professor Anderling na de les. Bij iemand, Antwoord ik vaag. Bij Draco neem ik aan. Hoe weet u dat, schreeuw ik bijna. Jullie konden niet van elkaar afblijven tijdens de les. Ik word rood. Ga dan maar. Dank u professor. Toen ik buiten stapte word ik ‘ontvoerd’ door Draco. Hij vraagt me wat professor Anderling vroeg. Niks speciaal zeg ik al lachend. Kom je aan mijn tafel zitten voor de lunch? Ja zeg ik al lachend.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.