Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » buitengewone liefde (h/d) » 7 !!!!!!!!!!!!!! x

buitengewone liefde (h/d)

11 nov 2009 - 21:24

453

0

307



7 !!!!!!!!!!!!!! x

begint al langer te worden

Ik trek haar mee naar de tafel van mijn afdeling. Ze komt naast me zitten en begint me te voederen, ik laat het toe en sla mijn arm om haar middel. De rest van de dag verliep in eens waas. Met alleen prettige dingen. Ik ben wel benieuwd naar de verassing. Terwijl ik na de schooldag op weg ben naar het avondeten hoor ik mensen ruzie maken. Ik stap de hoek om en zie herms en wezel bekvechten. Dan zie ik dat wezel zijn toverstok tevoorschijn haalt en richt op mijn herms. Ik storm naar haar en begin wezel meteen te vervloeken. Dan wordt het zwart voor mijn ogen. Even later wordt ik wakker bij mij zit Hermelien. Wat is er gebeurd? Je werd verlamd dan begon ik te gillen en is Ron weggegaan. Waar ging jullie ruzie over? Over de verassing en ze glimlacht mysterieus. Mag ik het weten? En kijk haar super lief aan. Nog niet, antwoord ze al lachend en kust me. Ik verbreek de kus niet maar zij wel. Kom mee fluistert ze. Ze neemt me mee naar de zevende verdieping naar de kamer van hoge nood. Sluit je ogen beveelt ze. Ik doe wat ze zegt en dan staan we in een slaapkamer. Verassing zegt ze giechelend.

Hij neemt me vast en kust me. Al kussend vallen we op bed. Hij vraagt me fluisterend of ik wel wil. Ja zeg ik direct terug. En hij trekt mijn gewaad uit. De volgende ochtend word ik wakker en besef snel dat ik jarig ben, ik draai me om en kijk hoe Draco slaapt. Ik geef hem een kusje op de mond en kijk hoe hij wakker wordt. Gefeliciteerd met je verjaardag. En ik glimlach, bedankt. We gaan vandaag naar zweinsveld, wil je met me gaan? Al kussens antwoord ik. Is dat een ja? Ja, zeg ik. We staan op en kleden ons aan en gaan ontbijten dit keer aan de tafel van griffendor. Ik negeer Ron en Harry en ga op een eindje van hen zitten met Draco. Maar ik krijg geen hap door mijn keel. Draco, ik voel me niet zo goed. Wat is er? Vraagt hij meteen bezorgd. IK … IK ben en dan val ik flauw. Als ik wakker word lig ik in de ziekenzaal met Draco naast me. Mevrouw plijster ziet dat ik wakker ben en komt naar me toe. Ik heb nieuws voor je hermelien, je bent zwanger. Hoelang al vraag ik. Niet zo heel lang geleden. Wie is de vader vraagt mevrouw plijster nieuwsgierig. Draco zeg ik. Als mevrouw plijster weg is vraagt Draco was ik je eerste. Ik knik van ja. We gaan samen naar Perkamentus, dat heeft mevrouw plijster gezegt. OK zegt hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.