Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *46*

Rules are made to be broken [TH]

12 nov 2009 - 13:31

335

3

154



Rules are made to be broken [TH] *46*

het is crap, kort en ik maak straks nog wel een stukje.

Om 10.15 waren we in Amsterdam. De trein had een kleine vertraging opgelopen, maar verder was er niks aan de hand. Nog niet í¡lle winkels waren open, maar zeker meer dan de helft. De jongens liepen meteen Britain binnen en speurden de vele Kani broeken af. Grinnekend om hun manier van zoeken keek ik ook een beetje naar schoenen. Er was niet echt iets tussen met mijn smaak, maar Jimmy had al snel een goede broek gevonden. Na te hebben afgerekend lopen we rustig verder. Dit keer waren het de meiden die een leuke winkel zagen, natuurlijk de NewYorker. Als bezetenen vliegen ze de winkel in. Ik spurte achter ze aan en we struinden alle rekken af. Er waren nog wat meer jongeren, en dan vooral meiden. Uiteindelijk loop ik de winkel weer uit met een zwart shirt, halflange mouwen en een tekst met; i love music, that's why I freak out. Wel grappig bedacht vond ik, verder had ik nog een knalrode skinny jeans. Yuuki en Jade hadden ook nog wat gekocht, alleen Yasmin had niks kunnen vinden. De rest van de middag lopen we volop winkels in en uit. Ik had nog twee paar sneakers gekocht, 3 shirts en 2 broeken. Nog een arafat sjaal, een rose dit keer, en een pet bij de Rollin, zo eentje met een grote klep. Beetje Tom style, maar ach. Het zat gewoon lekker. Uiteput laten we ons op een terrasje vallen en bestellen allemaal wat drinken. We praten nog wat en beslissen wat we morgen gaan doen. Alle dagen van de week dat we met zijn allen waren, zouden nuttig besteed gaan worden. Morgen zou het minder goed weer worden, dus een film huren en uitgebreid voedsel kopen leek ons het beste. We struinen nog een paar winkels af en gaan dan weer terug naar het station. Het was ondertussen kwart over zes, en de volgende trein vertrekte om 18.17 uur. Snel haasten we ons naar perron 4 en springen net op tijd in de trein.


Reacties:


sprotje4
sprotje4 zei op 12 nov 2009 - 19:08:
weiteren


adelain
adelain zei op 12 nov 2009 - 18:27:
Liefteren!


Juliette
Juliette zei op 12 nov 2009 - 13:37:
Aaah.
Nu heb ik zin om te shoppen.
Maar dat kan niet.
Want ik heb morgen twee proefwerken.
Engels en Biologie.
It sucks.
Amsterdam is cool<3
Ik heb ook wel zin in een filmpje.
Zucht.

Snel verder<3