Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Leave me alone, Tom! [TK] » Deel 1

Leave me alone, Tom! [TK]

24 nov 2008 - 22:54

214

0

184



Deel 1

>>Eva POV<<

“Sas, mag ik jou oogpotlood even lenen?”¯ vraag ik mijn beste vriendin. We staan samen voor de spiegel ons op te maken. “Sure, hier is ie.”¯ zegt ze. Ondertussen gaat ze verder met haar mascara. Ik trek een mooi lijntje rond mijn ogen, kijk nog eens naar mijn haar en vind dat ik klaar ben voor vanavond. Sasha en ik gaan met een groepje stappen. Ik loop terug naar Sas haar kamer en zet een leuk dansliedje op waarop ik helemaal los ga. Als Sasha nog steeds niet klaar is als het liedje is afgelopen, ga ik weer naar de badkamer. “Kom op Sas, schiet eens op! Anders gaan ze zonder ons!”¯ grap ik. Sas zucht geërgerd. “Ja ja, ik ben bijna klaar.”¯ zegt ze. Omdat ik er bij Sasha van uit kan gaan dat “bijna”¯ nog wel 5 minuten op zich laat wachten, kijk ik nog even in de spiegel naar mijn haar. Mijn pony komt net tot aan mijn ogen, en de rest van mijn haar is naar achter geschoven met een haarband. “Nou kom op, we gaan!”¯ roept Sas ineens en ze stormt de trap af. Ik loop iets rustiger achter haar aan. We trekken onze jas en schoenen aan en gaan naar buiten, op weg naar de bus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.