Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Leave me alone, Tom! [TK] » Deel 3

Leave me alone, Tom! [TK]

24 nov 2008 - 22:56

436

0

210



Deel 3

>>Eva POV<<

Sasha, Caroll, Daisy en ik stuiteren een eind weg als we in de rij staan voor de club. Ik merk dat ik zin heb om te gaan dansen. “Caroll, hou jij je wel een beetje in vanavond? Want je moet nog met mij mee naar huis.”¯ lacht Daisy. “Ja ik weet het. Als ik dronken bij jou thuis kom gaat je ma dat niet geweldig vinden.”¯ zucht Caroll. We lachen. Iedereen weet dat Daisy’s ma altijd wakker blijft tot ze thuis komt. En aangezien dat bij ons altijd laat wordt als we gaan stappen, hebben we medelijden met Daisy’s moeder. “Eva, ga jij met Sas mee naar huis vanavond?”¯ vraagt Daisy aan mij. “Nee, Sas moet morgen vroeg werken en ik heb geen zin om dan ook wakker te moeten worden. Ik wil uitslapen.”¯ zeg ik lachend. “En bedankt! Maar ik heb tenminste werk.’ glundert Sas. “Maar ik studeer nog, dus ik krijg een betere baan dan jij.”¯ kaats ik terug. “Gotcha!”¯ roepen Caroll en Daisy tegelijk. Dan mogen we naar binnen. We lopen door naar de garderobe en leveren onze jassen in. Ik heb oogcontact met een jongen. Hij draagt een pet waar een paar dreadlocks onder vandaan komen en ergens komt hij me heel bekend voor. Maar ik kan hem even niet plaatsen. Dan wordt ik meegesleurd door Sas. “Prooi op het oog?”¯ vraagt ze grijnzend. “Sas!”¯ roep ik lachend. We besluiten eerst wat te gaan drinken en dan los te gaan, het is toch nog vroeg.
Even later staan we met zijn vieren aan de bar. Ik heb een cocktail in mijn hand en kijk een beetje om me heen. Naast me probeert Daisy Caroll iets in haar oor te schreeuwen, maar dat is vanwege de harde muziek toch bijna niet te verstaan. Ik neem nog een slok van mijn drinken. Dan heb ik ineens het gevoel dat ik bekeken wordt. Ik kijk zoekend in het rond, tot mijn oog valt op een jongen aan de andere kant van de dansvloer. Het is dezelfde jongen als daarnet bij de garderobe. Hij staat op het podium, zodat hij over de dansende mensen uit kan kijken. Ik zie een aantal meisjes nogal vaak naar hem kijken, maar zijn ogen zijn op mij gericht. Ik wordt er verlegen van. Ik glimlach even naar hem en kijk dan weer weg. Ondertussen heeft Caroll naast me haar drinken op en sleurt me mee naar de dansvloer. Caroll en ik zijn allebei gek op dansen, dus als we uitgaan dansen we altijd tot we erbij neervallen. Daisy en Sasha hebben allebei wat meer drank nodig voordat ze losgaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.