Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~33~ What am I doing here?

Können wir das machen?*TC*

13 nov 2009 - 17:28

188

0

222



~33~ What am I doing here?

heelergkort:$

Taylor POV*

Wat is dit nou weer dan? Heb ik hem soms iets misdaan of wat? Nee toch, zover ik me kan herinneren helemaal niks. Waarom doet hij dan opeens zo vreemd. Komt het door zijn gesprekje met Tom? Vind hij hem een slet? Waarom zou hij dat vinden? Toch niet door mij hè? Dat hij vind dat Bill me versiert terwijl hij me nog amper kent. Daar is niks van waar, hij versiert me helemaal niet. Denk ik… Alhoewel ik het wel leuk zal vinden. Hij is knap, leuk, lief, spontaan, schattig, aardig, perfect, alles wat je maar kunt bedenken. Met zo’n iemand zou ik wel willen flirten op z’n minst.

Hmm… Ik vraag me eigenlijk wel een beetje af wat ik aan het doen ben hier. Ik ken die gast niet en tour zo ineens voor een paar maanden met hem mee. Het leek goed te klikken tussen ons, maar nou gaat hij zo doen. Zal ik me dan toch vergist hebben, en hem iets te snel in vertrouwen hebben genomen? Of komt het echt puur door zijn gesprek met Tom? Dat deze bui wel weer overwaait…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.