Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~34~ Lekker voor hem!

Können wir das machen?*TC*

13 nov 2009 - 17:29

277

2

224



~34~ Lekker voor hem!

Laatste!xD<3

Tom POV*

Ik kom beneden wandelen en zie Taylor eenzaam aan tafel zitten. Waar zal Bill zijn? Zullen we door hem gestopt zijn? Hm Ik ga naast Taylor zitten en staar hem aan. Zal ik tegen hem praten? Misschien weet hij wel meer van Bills vreemde gedrag af. Waarom vind je Bill een slet? vraagt hij afkeurend. Heh wat? Begint hij nou ook al? Wat? Nee, Bill is geen slet. Wie heeft dat bedacht? vraag ik verward. Ook hij lijkt het nu niet meer te volgen. Jij hebt Bill toch verteld dat hij een slet is? vraagt hij niet begrijpend. Ik schud mijn hoofd. Nee? Zegt hij dat? vraag ik verbaasd. Nou Nee, maar na dat gesprekje met jou vroeg hij mij of hij op een slet lijkt. En toen ik vroeg hoe hij daar bij kwam negeerde hij me verder. Daarna vroeg hij of hij nog even de stad in kon. legt hij zijn verhaal uit. O, dus daarom zijn we gestopt. zeg ik om me heen kijkend. Hij negeert je nu dus vervolg ik mijn zin. Hij blijft zwijgend naar me kijken, wat dus een duidelijke ja is. Hij lijkt gekwetst te zijn Klinkt zielig, maar als ik eerlijk moet zijn heb ik helemaal geen medelijden met hem. Hij valt voor Bill, dat zie ik dat voel ik, dat weet ik! Maar hij krijgt hem niet, nooit. Bill is van mij! In welke opzicht je het ook bekijkt. Mijn tweelingbroertje, hij zal dat nooit van hem kunnen worden. En mijn vriendje, want hij houd van mij! Ik sta met gebalde vuisten op en ga naast Gustav zitten, misschien dat hij weer een beetje normaal kan doen?


Reacties:


syllie1992 zei op 13 nov 2009 - 22:29:
snel verder!

ik vind dit echt een geweldig verhaal


veke
veke zei op 13 nov 2009 - 17:51:
snel verderxxxxx