Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » SA'tjes.. » SA Samen op het schoolplein.

SA'tjes..

13 nov 2009 - 21:36

814

0

193



SA Samen op het schoolplein.

Just make it, or hate it.. Het was eigenlijk weer eens een verhaaltje voor een vriendin, net zoals de vorige. Maar ach x'D. Boeiend.. ='D. Enjoy.

Samen op het schoolplein.


Energydrankblikjes ^^.

Inleiding: Op msn had je aan je -geheime- crush een blikje energiedrank beloofd voor de grap, omdat hij dat zo graag heeft. Maar hij weet niet dat je het écht mee neemt, het was meer als een soort grapje bedoeld.
Je loopt alleen door school. In je tas bevinden zich 2 energiedrankblikjes. Een smile is op je gezicht geplakt. Je bent eruit wat je gaat doen. Je gaat hem smsen dat hij in de pauze -í¡lléén- naar buiten moet komen. Daar zal je hem zijn blikje energiedrank geven .. in ruil voor een knuffel. Dat vertel je pas als hij er is natuurlijk, je wilt wel dat hij zeker weten komt. En nu heb je zijn aandacht getrokken, dus dat komt wel goed. Je kantelt je hoofd wat terwijl je omhoog kijkt. Elf uur. De bel gaat. Jouw klas mocht toevallig 10 minuutjes eerder gaan, dus je bent al langs je kluisje geweest. Het is nu pauze, en het is rustig op school. Vandaag is het woensdag, en nu hebben verschillende klassen de eerste paar uur vrij. Mazzelaars, denk je grommend bij jezelf. Maar goed. Terug naar het punt. Je gaat nog even langs de wc, en frist jezelf even op. Daarna begeef je je naar buiten, daar hebben jullie tenslotte afgesproken. Kriebels razen rond in je buik. *Oei, als hij maar komt..* denk je zenuwachtig bij jezelf. Anders valt je plannetje in duigen.. Je wil wat met hém flirten, in de hoop dat hij jou missschien ook leuk vind. Je glimlacht weer breeduit. Oei, die vlinders weten vandaag van geen ophouden. Vrolijk loop je naar buiten. Het is wat koud buiten, maar ondanks dat de kippevel op je armen staat merk je het niet echt. Je bent in een soort trance. Verliefdheid doet rare dingen met een mens, het sluit je af van de wereld om je heen. Ach ja. Als hij maar komt, dan kan je dag niet meer kapot. Het plein is nog vrij leeg. Tsja, de meeste mensen blijven waarschijnlijk toch liever binnen met dit weer. Meestal komen anderen kinderen pas naar buiten als de zon volop schijnt. Je lacht in jezelf. Watjes dat het ook zijn. Je snuift een keer diep. Dan merk je iemand op. Hí­j komt eraan, in zijn eentje. Dan valt zijn oog op jou. Gauw komt hij naar je toe. 'Wat is er?' vraagt hij als hij langs je zit. Je bloost. Kom op, je kan het! spreek je jezelf streng toe. Wat flauw glimlach je naar hem. 'Nou uhm. Weet je nog waar we het over hadden, op msn? Over dat blikje energiedrank enzo, wat ik je beloofde?' Gauw toverde je hem uit je tas. Je zag zijn ogen groter worden en zijn blik geïntresseerder. Je lachte weer. Jongens en consumptie ook.. 'Als je hem wilt, wil ik een knuffel van jou in ruil..' Hij grijnst breed. 'Voor jou, altijd' antwoord hij zelfzeker. Je plaatst het blikje naast je. Hij sluit je in zijn armen en knuffelt je. Gauw knuffel je terug. De knuffel duurt langer dan je had durven dromen. Op het einde laat hij je langzaam los, en drukt een kusje op je kruin. Vervolgens plaatst hij een kusje op je voorhoofd, daarna eentje op je wang.. Dan, opeens .. drukt hij zijn lippen op de jouwe. Je schrikt. Maar na een paar fracties van een seconden reageer je en beantwoord je zijn kus. Hmm.. Dit had je nooit verwacht, of überhaupt díºrven dromen. Hij zoent je, vrijwillig. Na afloop neemt hij jouw hand vast, en bloost. Zelf ben je inmiddels ook al lichtjes rood gekleurt. Omg omg omg, gebeurt dit echt? denk je bij jezelf. Gedachtes razen in sneltreinvaart door je hoofd. Hij laat jouw hand los, en neemt jouw hoofd vast tussen zijn handen. Hij kucht een keer en neemt een hap adem. Hij hakkelt. '*JouwNaam*.. W-wwi-wil je.. je miss-misschien miii-iijn vriendin ziiijnn?' Hij werd nog wat roder terwijl hij stotterd. Je lacht breeduit. Wow. Hij vroeg je. Hij vroeg je echt. Het was geen droom, dat wist je zeker. Daarvoor was alles té echt. WOOOW ! Je opent je mond en nam een teug lucht. 'JAAA!' roep je uit volle borst. Je straalt. Dit was de mooiste dag uit je leven, je wist het zeker ! Je kruipt dicht naast hem, en hij slaat zijn arm om je heen. Beide verzonken in jullie gedachtes blijven jullie zo even zitten. Na een tijdje begint hij te praten. 'Zeg, waarom moest ik ook alweer naar buiten komen?' en hij grinnikt. Je glimlachte en tovert het blikje weer tevoorschijn. 'Oh ja' grinnik je nog. 'Nou vooruit' en je ovrhandigt hem het blikje. 'Voor jou!' Hij schiet in de lach. 'Ach wat lief. Dank je wel.' Als dank zoent hij je op je wang. Je begon nog meer te stralen. Ja, zeker weten de beste dag van je hélé leven. En je zucht voldaan..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.