Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » SA'tjes.. » SA Van vriendschap naar liefde..

SA'tjes..

13 nov 2009 - 21:39

850

0

197



SA Van vriendschap naar liefde..

Haaay mensen. Dit is mijn eerste SA, dus ik hoop dat hij een beetje in de smaak valt enzo.. =$ Ik hoop dat veel mensen hem zullen lezen ^^.

Van liefde naar vriendschap, uit iets kleins kan soms zoiets moois voort komen.. ^^.


True love .. =3.
Je loopt door het bos met je herdershond. In je linkerhand heb je de riem, in je rechterhand bevind zich niets. Vrolijk fluit je een deuntje. What if van Esmée Denters blijft maar door je hoofd spoken. Eigenlijk past het liedje wel bij je. Stiekem ben je heel erg verliefd op hém, maar hij is een vriend van je. En je weet niet of hij hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem voelt.. Dilemma! Vanmorgen heb je een besluit genomen, je laat hem met rust. Pas wanneer hij de eerste zet doet, en aangeeft ook gevoelens voor jou te hebben, zal je een relatie met hem aangaan. Maar je bent bang jullie vriendschap te verpesten, dus onderneem je zelf niets. Uit angst om hem kwijt te raken als vriend. Om je gedachtes even te verzetten wandel je dus maar door het bos met je hond Spot. (Die je nu voor het gemak even hebt ja. x'D.) Dan loop je uit het bos, en volgt nu een pad wat tussen het bos en een paar huizen in ligt. Zijn huis. Je bloost. Hij is in de buurt. Maar hij weet niets van jouw stiekeme gevoelens voor hem, die je niet van plan bent zelf aan hem op te biechten. Smachtend slaak je een zucht. Het kwelt je om hem zo te zien met andere meiden, waar hij je soms over verteld. Maar je geloofd dat het beter is zo, omdat je hem niet kwijt wil als vriend. Bovendien ben je er vol van overtuigd dat hij jou niet ziet zitten. Niet op de manier dat jij hem ziet zitten tenminste. Hij ziet je vast enkel al een goede vriendin, niets meer en niet meer. Je zucht een keer. Plots omsluit een hand jouw rechter pols. Je draait je om. Je mond valt een stukje open van verbazing en schok. Daar staat hij, de jongen van je dromen. Zijn blauwe ogen staren je aan, en lijken zich in de jouwe te boren. Je adem is gestokt in je keel, terwijl je hem aan blijft staren. Dan schraapt hij zijn keel, en begint te praten. 'Ik zag je lopen' begint hij. 'En ik dacht dat je misschien wel wat .. uhm, gezelschap kon gebruiken.' Zag je het nou goed, bloosde hij nou? Gelukzalig glimlach je. Dan knik je een keer. 'Tuurlijk! Ik was net Spot aan het uitlaten. Wat gezelschap zou wel fijn zijn.' Hij glimlacht lief naar je en knikt. 'Dan loop ik even een stukje mee, goed?' 'Sure' antwoord je, van binnen helemaal blij. Hij weet niet half hoe blij hij jou maakt mijn zijn aanwezigheid. Je benplan om het te vertellen ook niet. Af en toe kijkt hij me lief aan. Zag ik dat nou goed? Even leek het alsof hij mij ook leuk vind, want hij bloosde toen hij mijn blik ving.. Wow. Oke, blijf kalm spreek ik mezelf streng toe. Stiekem koester ik hoop van binnen. Wie weet.. Ik glimlach lief naar hem. Enkele minuten lang lopen we stilzwijgend langs elkaar. Plotseling, uit het niets drukt hij een kusje op mijn wang. Verstijfd blijf ik staan. Waarom deed hij dat nou weer? Vind hij mij dan toch ook leuk? Geschrokken kijk ik hem aan. Hij bloost. Hij bloost ?! Omg =o. Hij schraapt zijn keel en begint te vertellen: 'Lieve *VulMaarEenNaamIn*.. Stiekem heb ik al maanden een oogje op je. Maar ik durfde het niet te vertellen. Bang onze vriendschap kwijt te raken. Maar de gedachtes van jou met een ander kwelde me zo erg, dat ik besloot om de sprong toch te wagen. Lieve *JouwNaamWeer*, ik vind jou leuk. Als jij mij ook leuk vind, zou je dan verkering me mij willen?' raast hij zijn verhaal. Ondertussen heeft geen van ons durven te ademen. Ik begin nog roder te worden en langzaam knik ik. Dan dringt het pas tot me door. Hij vind me leuk, en hij vroeg me! Nu hebben we dus verkering. Wow, we hebben verkering! Omg =o. Hyper begin ik op en neer te springen. Een gil van geluk hou ik nog maar net binnen. Straks schrikt Spot nog van mijn vage hypere gedoe. Ik lach. 'En al die tijd vond ik jou ook leuk' beken ik hem nu. 'Maar ik was ook bang onze vriendschap op het spel te zetten, en durfde de eerste stap niet te maken. Dus deed ik maar niets, en hield me voor dat je beter af zou zijn zonder me..' Ik bloos. Lief drukt hij een kus op mijn wang, die inmiddels in vuur en vlam staat voor mijn gevoel. De rest van het pad hebben we samen hand in hand gewandeld. Mijn dag kon niet meer stuk, en vandaag de dag zijn we precies een week samen. Dit had ik nooit durven dromen.. En ik zucht. Blij stap ik uit mijn bed, en maak me klaar om het te gaan vieren met hém.. We hebben de hele dag samen gepland, en ik kan niet wachten om weer bij hem te zijn.
The end ! ^^..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.