Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Leave me alone, Tom! [TK] » Deel 5

Leave me alone, Tom! [TK]

24 nov 2008 - 22:58

424

1

164



Deel 5

>>Eva POV<<

Het is inmiddels al 3 uur en Caroll, Daisy en ik zijn nog steeds aan het dansen. Sasha is al naar huis gegaan, omdat zij vroeg moet beginnen bij haar baantje als bakker. Ik heb al aardig wat drank op en merk dat ik niet helemaal helder meer ben. Opeens voel ik dat er iemand achter me komt dansen. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. Ik vind het helemaal niet erg, want hij kan goed dansen. Ik kijk even naar Daisy en Caroll, zij steken hun duimen naar me op en dansen samen verder. De jongen draait me om zodat ik hem moet aankijken. Ik schrik als ik zie wie het is. De jongen van de garderobe! En niet zomaar een jongen, het is Tom Kaulitz! Ik herken hem pas nu hij zo dichtbij me staat. Niet dat ik heel erg fan ben van Tokio Hotel, maar de muziek is leuk. Ik breng mijn mond vlakbij zijn oor en roep: ‘Jij bent toch Tom?’ Ik kijk hem aan en hij knikt. Ik glimlach naar hem en we dansen verder. Dan wordt er een wat rustiger nummer opgezet en hij stopt met dansen. ‘Drinken?’ vraagt hij. ‘Graag.’ antwoordt ik. We lopen samen naar de bar. Hij besteld iets, zonder te vragen wat ik wil. Maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik kan niet zo heel helder meer denken.
Even later geeft Tom me een glas en stoot zijn glas tegen het mijne. ‘Proost.’ ‘Zeg dat.’ antwoordt ik en ik drink het glas in een teug leeg. ‘Had je dorst?’ vraagt Tom lachend. ‘Viel dat niet op dan?’ kaats ik terug. Hij lacht. ‘Hoe heet je eigenlijk?’ vraagt hij. Ik steek mijn hand uit. ‘Eva.’ stel ik mezelf voor. Hij schud mijn hand. ‘Tom.’ antwoordt hij. ‘Ja dat wist ik.’ zeg ik lachend. ‘Oh ja, dat was ook zo.’ antwoordt hij lachend. Ik merk dat hij ze ook niet allemaal meer op een rijtje heeft. ‘Dus, Tom. Wat doe jij hier alleen, zonder bodyguard en tweelingbroer, in een club in Amsterdam?’ vraag ik hem. ‘Stappen.’ antwoordt hij simpel. ‘Ja, dat is eigenlijk wel logisch.’ antwoordt ik. Eva! Domme opmerking! Denk ik bij mezelf. Tom moet lachen. Ik lach ook maar, hoewel ik me super stom voel. ‘Kom je hier vaker?’ vraagt Tom dan. ‘Is dat altijd je openingszin?’ Ik ben echt te bijdehand bezig. ‘Meestal werkt ie wel ja.’ lacht Tom. Zo kletsen we nog een tijdje en drinken ondertussen ook nog een paar drankjes.


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 4 mei 2009 - 16:40:
Leuk,
Laat me weten wanneer je verder bent,


Xx