Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Fallin' Angel. » Woops. Foutje.

Fallin' Angel.

14 nov 2009 - 17:21

360

1

161



Woops. Foutje.

Ik kwam er net achter dat alicia twee keer is gebeten.. 1 keer door Alice, 1 keer door Carlisle. Oops. Uhm.. Een hert heeft Alice' gif uit Alicia gezogen (!) en er loopt nu dus een vampier-hert rond... (!) Anyway, geen tijdsprong deze keer. ohja, tanya woont toch in Alaska??

Eric's POV
Hé! Een nieuwe! Altijd leuk! Misschien had deze wél intresse in me... De vorige, Bella, niet. Ze draaide haar hoofd om, en zag dat ze gouden ogen had. Net als de Cullens. Wacht. Als ze een Cullen was, kon ik het wel vergeten... Toch stapte ik op haar af.
'Hey, jij bent toch de nieuwe Cullen?'vroeg ik. Ze knikte. Ziejewel. Ik had geen kans bij haar... Waarschijnlijk verveelde ze zich dood...
'Ik ben Eric. Welk gebouw moet je zo zijn?'
'Zes.' blijkbaar kon ik haar echt niet boeien.
'Oh! Ik ook. Jij ook Engels?' Ze knikte. Een stilte viel.
'hey!!!' klonk opeens een stem achter me. 'Eric! Kan jij wat..? Oh. Nieuwe?'
'Ja, nieuwe,' zei ik.
'Hoi, ik ben Mike.' Alicia knikte. Blijkbaar had ze net zoveel intresse in het andere geslacht als Edward, haar broer.
'Alicia,' zei ze.

alicias POV
Mmm.. Het zag ernaar uit dat ik twee dienaars had... Voor het leven. Saí¡haai! In mijn vorige leven moesten ze me ook al hebben... In elk geval, de school was nu voorbij, en ik zat naast Jasper op de bank, en hij legde me uit dat we van het weekend naar de Denali gingen, omdat er een hittegolf werd voorspeld.
'En ze hebben ook een nieuwe geloof ik...' voegde hij er aan toe.
'Tanya heet de baas toch?' vroeg ik. Hij grinnikte.
'Nouja, baas... Zeg maar Leider...' Ik knikte.

De volgende dag zaten we al op het vliegtuig naar Alaska. Edward zat naast me, en achter me zaten Alice en Jasper, hand in hand.
~ bij Tanya
'Ah' riep de vrouw, die Tanya was. 'Welkom mijn vrienden! Alice en Jasper, nog steeds gelukkig met elkaar!' Alice knikte, en keek overgelukkig naar Jasper.
'En Rosalie en Emmett, nog steeds even vreemd als stel..' voegde ze er aan toe.
'Carlisle, Esmé, Edward... Hé! Een nieuwe!' Ik haatte het om zo genoemd te worden.
'Hoe heet je?'
'Alica.' zei ik.
'Welkom, welkom! Dit is onze nieuwe: Tigo.' En naar voren stapte de leukste jongen die ik ooit had gezien. Zijn bruine haar zat door elkaar.
'Hoi,' zei hij, en zijn stem had die van een engel kunnen zijn.
'H..Hai,' stamelde ik. En hij glimlachte. Wow.. Wat een god!


Reacties:


xColour
xColour zei op 14 nov 2009 - 17:38:
een vampier hert!!hahaahahhahaa
i ♥ it