Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » like no other (Cinema Bizarre) {bandcest} » 5

like no other (Cinema Bizarre) {bandcest}

14 nov 2009 - 22:45

272

1

218



5

shin pov
ik loop de keuken in en pak de vebanddoos. ik haal het bloed van mijn buik en plak een paar pleisters over de krassen die strify heeft achter gelaten. romeo komt de keuken in en kijkt me even vragen aan.
''wat heeft strify gedaan dan?''
''hij heeft me gekrabt.''
''waarom?''
''weet ik het! maar ik ben er niet blij mee!''
''dat snap ik, ik zal wel even met hem gaan praten.'' zegt hij en loopt weg. ik ga de woonkamer terug in en plof op de bank. de jongens kijken me even aan maar zeggen niks. na een tijdje komt strify naar beneden en kijkt me even aan. ik kijk vuil terug en went dan mijn blik af naar de tv. hij komt naast me zitten en zucht.
''ik wil even met je praten.'' fluistert hij dan.
''praat maar.'' zeg ik kort af en blijf gefocust op de tv.
''onder 4 ogen shin.''
''je kunt het toch ook gewoon zo zeggen.''
''kom op shin ga nou even mee.''
''ik zit hier goed.'' zeg ik koppig. de jongens staan op en lopen weg. strify zet de tv uit en zucht weer.
''shin, ik snap dat je boos bent, echt waar en ik kan het ook niet goed praten maar het spijt me echt. ik hou van je shin.'' zegt hij zacht. ik zucht en kijk hem aan.
''beloof je dat je me nooit meer pijn doet?'' vraag ik dan.
''dat beloof ik je.'' zegt hij duidelijk. ik glimlach en spreit mijn armen. hij slaat zijn armen om me heen en in deze omhelzing bleven we even zitten. ik laat hem los en geef hem een lange zoen.
''ik hou van je shinie.''
''ik hou ook van jou strify.''


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 21 nov 2009 - 15:43:
OMG dit deeltje is super en dat laatste stukje wa ssuper lief :d XD:d i mean it nu ga ik volgende lesen :d xoxo linsoo