Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Can you help me? » Deel 4

Can you help me?

23 jan 2009 - 22:59

206

0

223



Deel 4

Deel 4

De volgende dag ga ik gewoon naar mijn werk. Ik werk in een kledingzaak . Echt iets voor mij, aangezien ik veel met kleding bezig ben. Ik ontwerp ze namelijk graag zelf. Ooit zou ik graag modeontwerpster willen worden, maar dat is voor later. Voorlopig kan ik het niet betalen om een opleiding te volgen. Maar goed, terug naar mijn dag. Toen ik vanochtend opstond was mijn wang inderdaad blauw, maar hey, ze hebben niet voor niets foundation uitgevonden. Het is nog steeds zichtbaar, maar niet zo heel erg.
Die middag haal ik Kira op van het kinderdagverblijf, zoals ik altijd doe. We lopen samen richting de speeltuin waar we met Kiro hebben afgesproken. Als we aankomen zie ik dat Kiro al op het bankje zit. ‘Hey.’ begroet ik hem. Hij trekt een van zijn oortjes uit zijn oor en begroet me terug. ‘Waar luister je naar?’ vraag ik hem. ‘Hier, jij mag wel luisteren. Dan kunnen Kira en ik op de schommel. Of niet Kira?’ zegt hij en hij geeft me zij iPod. Ik ga op het bankje zitten en kijk naar Kiro en Kira, die op de schommel zitten. Ondertussen vermaak ik me met Kiro zijn muziek en tot mijn verrassing hebben we dezelfde smaak.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.