Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Fallin' Angel. » Tigo

Fallin' Angel.

16 nov 2009 - 15:27

267

1

157



Tigo

een stukje, deze keer helemaal vanuit Tigo geschreven... Geen switches (ofzoiests) tussen Povés!! ohja, weet iemand misschien hoe de familie leden van Tanya heten?? i'm sorry: het is een beetje kort...

Tigo's POV dus...
Ik wist niet wat ik zag!! Dus dit waren de Cullens;
Een bloedmooi meisje dat Rosalie heette, Een kleiner elfachtiger meisje met de naam Alice, Een beer van een jongen, Emmett, Een kleinere jongen die naast Alice stond. Die heette Jesper volgens mij. Of Jasper.. een van de twee. En nog een jongen. Hij intereseerde me niet zo.. Edwin heette hij volgens mij.
Dan had je ook nog de ouders: Carlisle en Esmé.
Jasper mocht ik wel, net als Alice, Rosalie, Carlisle en Esmé. Edwin leek me gewoon supersaai, en Emmett was gewoon super eng...

Toen stapte er nog een meisje naar voren. Alicia. Die intereseerde me nog het meest! Ik voelde meteen vlinders in mijn buik opborrelen. Ze keek ietwat onzeker.
'Hoi,' zei ik.
'H.. Haii,'stotterde ze.
Zucht.. Die stem.... Ik vond haar nu al superleuk!
'Kom,'zei Tanya. 'Dan gaan we.. uhm.. naar binnen??'
We stapten naar binnen, en liepen naar de woonkamer. Ik nam Alicia nieuwschierig op. Ze zat naast Jasper. Jasper keek op haar neer. Ze keek terug. Wacht eens even!! Ze zal toch niet iets met die Jasper hebben? Ik hoopte van niet.
Jasper keek op, toen Alice binnen kwam. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht. Alice wurmde zich tussen Jasper en ALicia in, en sloeg haar arm om Jasper heen. Gelukkig. Alicia was nog vrij...
Plotseling keek ze me aan, met zo'n blik van; Kan-ik-je-even-spreken?
Ik stond op, en liep naar de gang. Ze kwam me achterna. In de gang zei ze:
'Hoelang ben jij het al?'
Mijn hart brak zo'n beetje in stukjes. Geen romantisch gesprek dus.. Ze wou weten hoelang ik al vampier was...


Reacties:


xColour
xColour zei op 16 nov 2009 - 15:45:
right
eerst ahd ik egt zo iets van wie THe HELL is tigo.
maar nu snap ik het weer (L)