Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Fallin' Angel. » Tuurlijk... Ik denk 't ook...

Fallin' Angel.

17 nov 2009 - 15:21

467

1

141



Tuurlijk... Ik denk 't ook...

Deze is raar, en de zin die ik van Anne heb opgekrege nzit erin... XD p.s: Ik heb een "geniaal"idee: Ik laat er telkens een zin in voorkomen die door jullie is gekozen. PB me maa rals je zo'n zin weet... De eerste die me PB't, krijgt de zin. Ik ga pas verder als ik zo'n zin, of 3 reacties heb. :P

Alicia's POV
'Hoelang ben jij al vampier?'had ik hem gevraagd.
'Nog maar net.. Twee maanden.' Ik knikte.
'Heb je dorst? Ik wel,' floepte ik eruit.
'Neuh, niet echt.. En jij ook niet! Je ogen zijn niet eens zwart,'zei Tigo. Plotseling werden we ruw gestoord door Pete, een van Tigo's broers.
'Zeg, tortelduifjes, komen jullie?' Tigo wierp hem een woeste blik toe.
'Moment.'
Hij keek me aan, en zei zacht:
'Ik dacht dat je.. Nee, laat maar.. Dat is stom.' Ik keek hem vragend aan, maar kreeg niet meer uit hem. Toen haalde ik maar mijn schouders op, en liep naar de huiskamer terug. Ik liep in gedachten verzonken, tegen Jasper op.
'Volgens mij heb je een aanbidder,'merkte hij op. Ik keek hem vragend aan.
'Tigo. Hij vind je leuk. Was je er nog niet achter?' legde hij uit.
Ik voelde mezelf rood worden. Ik moest maar goed op mijn gevoelens en gedachten gaan letten.

~s'avonds
Oké, ik gaf het toe, nu had ik écht dorst. Maar aangezien ik hier de weg niet wist, was het niet zo'n goed idee om alleen te gaan. Mijn blik bleef hangen op Tigo. Zou ik hem uitvragen??? Nee, hij zou me waarschijnlijk vierkant uitlachen. Jazz zal het wel verkeerd hebben. Geen jongen vond mij leuk.. Nu niet, nooit niet. Ik zat naast Edward, toen hij me aanstootte.
'Doe het gewoon joh,' fluisterde hij in mijn gedachten.
Durf ik niet dacht ik terug.
'Doe nou maar gewoon!'klonk zijn stem weer.
Nee Edward! dacht ik weer
'Dan krijg je een gratis opknapbeurt voor Rosie'
'oké, dan... hij had me omgekocht!
maar ik had het lef niet..
'Ik durf het niet,'dacht ik naar Edward.
'Dan doe ik het.' voordat ik antwoord kon geven, was het al te laat.
'Zeg Tigo, Alicia hier heeft dorst. Ga jij even met haar mee? Ik heb niet zo'n zin zegmaar.'
Ik schaamde me kapot. Jasper leek het te merken, want hij knipoogde naar me. Toen concentreerde hij zich weer op Alice. Tigo keek verbaasd, en zijn ogen werden groot

Tigo's POV
Mijn ogen werden groot, en ik keek Edwin verbaasd aan.
'Wat zei je?'vroeg ik.
'Of je mee wilt gaa nmet Alicia.' Ik knikte.
'Oké..' En ik stond op.
Alicia keek alsof ze door de grond wou zakken. Uiteindelijk werd ze overeind gehesen door Emmett.
'Kom op, 'zei hij.'Je wilt, nee je moet gaan!' Schoorvoetend kwam ze naar mij, en we liepen samen de kamer uit.

Op jacht
Ik rook iets. Iets voortreffelijks; een ijsbeer!
'Die kant op, daar is een.. Wat is er?' vroeg ik. Zelfs ik kon zien dat er iets met haar was.
'Nou eh.. Weetje.. ikke..'stamelde ze, terwijl ze met de hiel van haar voet een kuiltje in de sneeuw groef. 'Weetje Tigo, ik..' Ze haalde diep adem. 'Ik vind je leuk.' kwam er toen uit. Ik was even overdonderd.
Ik liep naar haar toe, en fluisterde in haar oor:
'Dat is wederzeids...'


Reacties:


xColour
xColour zei op 18 nov 2009 - 13:47:
na die tekst miljoen keer gelezen te hebben wist ik weer wat mijn zin was!!!
Hij had me omgekocht!!!!!!!!!!!!1
EDWIN!!!!! IJSBEER!!!!!!

hahahaha NU VEWRDER