Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You are the sister of Georg and in love with Bill » Georg.

You are the sister of Georg and in love with Bill

26 nov 2008 - 15:02

181

2

161



Georg.

je zit op je kamer te wachten tot de jongens aankomen. Georg, je broer is met zijn band Tokio Hotel op tour geweest en komt vandaag terug naar huis . Je hebt hem 3 maand niet gezien en hebt hem zo gemist . En de andere jongens ook natuurlijk . Maar Bill nog het meeste . Je hebt al meer dan een jaar een oogje op Bill maar dat mag hij zeker niet te weten komen ! En Georg ook niet. Ik hoor hem al zeggen ; ' Marlies, ik heb je het duidelijk gezegt, je mag met elke jongen dat je maar wilt , doen wat je wilt , maakt mij niet uit, maar je gaat met niemand uit de band. ' en dan wordt ik boos en hebben we weer heel de avond ruzie. Ja , zo gaat het altijd. Maar toch hou ik van hem. Hij weet bijna alles over mij. Ja ik weet het, het klinkt misschien een beetje raar als je broer al je geheimen weet. Maar ik zie mijn broer niet alleen als mijn broer. Ik zie hem ook als een vriend. Een heel goeie vriend.


Reacties:


KIKAxSLET
KIKAxSLET zei op 14 jan 2009 - 18:56:
Snel verderen!!


Jasminexx
Jasminexx zei op 19 dec 2008 - 18:49:
verder!
Mooi stukje