Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Fallin' Angel. » Tadam! Weer een hoofdstu kuit m'n hoge hoed getoverd!

Fallin' Angel.

18 nov 2009 - 15:54

212

1

154



Tadam! Weer een hoofdstu kuit m'n hoge hoed getoverd!

En Anne (xColour) heeft me een zin gestuurd: "zout op Emmett!" dat betekend dus dat ik verder ga!! XD ohjah, en de reden dat al min stukjes een vage titel hebben; ik ben titelinspiloos.

Tigo's POV
Wow.. Dit had ik niet durven geloven.. Ik had verkering met Alicia! Het mooiste meisje ooit! Nee, dat was Rosalie.. Het meest leuke meisje dan.. Dat was zonder twijfel Alicia!!!
Op dat moment werden we ruw gestoord door een stem:
'Ik dacht dat jullie gingen jagen?'
'Zout op Emmett!' riep Alicia, nog voordat ze zich om kon draaien.
'Komop Tortelduifjes, gaan jullie nog mee ijsbeer eten?'
'Rot op Emmett,'herhaalde Alicia. Hij haalde zijn schouders op, en loopt alleen verder.
'Zo, waar waren we?'vroeg Alica, en voordat ik iets kon zeggen, had ze haar lippen al op de mijne gedrukt.

Alicia's POV
Ik zuchtte. Het was nu al een maand geleden toen ik Tigo had ontmoet. En nu waren we alweer terug in het regenachtige Forks... Wat saai.. Het was nu "vakantie"; De zon scheen al de hele maand. We kwamen dus alleen s'nachts buiten.
Ik schrok me een ongeluk; Ik voelde twee handen op mijn schouders.
'Wat is er met je meid?'vroeg de ongeruste stem van Esmé.
'Niets Esmé, Niets..'zei ik afwezig.
'Er is wel wat meid.. Ik denk dat je die jongen mist.. Tigo.'
Ik knikte, en begon toen te snikken zonder tranen. Ik voelde me dood. Ik wou dood.
'Ssshhht,'suste Esmé. 'Kom eens even mee naar boven...'
En ze nam me mee naar boven, naar mijn kamer.


Reacties:


xColour
xColour zei op 25 nov 2009 - 13:10:
verder!!!!!


ik ga ff nadenken over een zin