Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » Hi All, Mind To Help Me, Eh?

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

19 nov 2009 - 18:45

1104

4

277



Hi All, Mind To Help Me, Eh?

**Gomen=afkorting van gomenasai.** **Urrr ja je vind het leuk om te zien hoe Dai en/of Akina hun voedsel verscheuren, problemen mee? xD** **Lees, en wilt gij dan ook een reactie achterlaten? Danku! x3**

Pein zucht diep.
“Kakuzu, zet ze in het gips, verband, whatever.”¯
Een gast met een zwart masker op en een witte lap-muts-dinges om zijn hoofd stapt naar voren… Wacht, wat is dat op zijn hoofd? Een onderbroek ofzo?!
“Ja, Leider-Sama.”¯ Bromt hij, hij had er duidelijk geen zin in. Hij pakt jou en Deidara bij jullie haren beet en trekt jullie mee onder protest en veel ‘au’ geluiden van jullie.
Hij trekt jullie een kamer in en duwt jullie op stoelen neer.
“Dames eerst.”¯ Zegt hij kort, je steekt je hand uit. Kakuzu pakt je hand beet en bekijkt hem kort, dan kijkt hij je aan.
“Dit kan even pijn doen.”¯ Zegt hij, hij pakt een ‘plankje’ en legt het tegen je pols aan, daarna pakt hij een rol verband, met een flinke duw duwt hij je pols weer recht en duwt hij het plankje er goed tegenaan. Van de schrik bijt je op je tong, die spontaan begint te bloeden. Kakuzu bindt het verband strak om je pols heen.
“Dit moet goed zijn.”¯ Zegt hij, het verband loopt van je handpalm tot je elleboog. Je kreunt en kijkt naar het verband, je arm voelde raar… Kakuzu doet hetzelfde bij Deidara, daarna kijkt hij jullie aan.
“En nu wegwezen, ga maar naar Leider-Sama.”¯ Zegt Kakuzu streng, je knikt snel en staat op.
Je draait je nog even om om te zien of Deidara mee loopt, klagend staat hij op en loopt achter je aan, samen lopen jullie de kamer uit.
“Deidara-Kun, eh?”¯ Deidara kijkt naar je om. “Hm?”¯
“….. Gomenasai, eh…”¯ Zeg je, je vond het niet zo heel erg dat je je eigen pols had gebroken, maar je voelde je wel een beetje schuldig omdat je Deidara’s arm had gebroken.
“Kohaku, voel je je wel goed, un?”¯ Vraagt Deidara, je kijkt verbaasd op.
“Ja, ik voel me goed, eh, hoezo?”¯
“Nou, je zei als het ware ‘sorry’, un!”¯
Je haalt je schouders op en rolt je ogen. “Ik kan het ook terugnemen hoor, eh.”¯
Er valt een stilte terwijl jullie terug lopen naar Pein zijn kamer. “Deidara-Kun, eh?”¯ Vraag je weer, hij kijkt weer op.
“Wat, un?”¯
“Wil jij me een keer aan iedereen voorstellen, eh?”¯ Vraag je onzeker.
“Hoezo, un?”¯
“Nou, kijk, ik ken nog niemand hier, en het is wel zo handig als ik iedereen ken, eh.”¯ Mompel je, Deidara knikt. “Uhm, ja, okee, un.”¯
---------------
Deidara heeft je praktisch mee de woonkamer in gesleurd, want hij vond dat je je ook maar gelijk moest verontschuldigen voordat ze je zouden vermoorden. (Het blijven nou eenmaal criminelen.)
Met zijn ene hand in je nek knijpend trekt hij je de woonkamer in.
“YO MENSEN, UN!”¯
…. Stilte. Iedereen kijkt nu jullie kant op.
“Uuuuh…. Sorry, eh?”¯ Zeg je twijfelend, een gast met wit haar wijst jouw kant op.
“En wie de f*ck is die bitch?”¯ Vraagt hij, je knippert met je ogen. Deidara knijpt harder in je nek, dat was zegmaar Deidara-lichaams-taal voor: Beantwoord die vraag nou maar.
“Uhm, Kohaku, eh.”¯ Zeg je.
“Kohakueh? Wat de f*ck is dat voor naam?”¯
“Ik zei: Kohaku, eh! Ik heb een tik ja, mag je geen grapjes over maken, eh!”¯
“F*ck, je lijkt Deidara wel!”¯
“Niet, bitch!”¯
“WAT?!”¯
Deidara trekt je aan je haren terug net op het moment dat je de gast met de witte haren wilt wurgen.
“Kohaku, dat is nou Hidan, zeg maar hoi, un.”¯
Je snuift en draait je hoofd weg.
“Die met dat zwarte haar en die rimpels is Itachi, un.”¯ Gaat Deidara ongestoord verder.
“Nou, Sasori en Kakuzu ken je al, un. Die met dat blauwe haar en de blauwe huid is Kisame, de vismans, un….”¯
“Ben geen vis, verdomme.”¯ Reageert Kisame, Deidara gaat rustig verder.
“Nou, Tobi ken je ook al, de andere vrouw in de Akatsuki is Konan, je weet wel, die met dat blauwe haar en die bloem in haar haren, un.”¯
Je knikt.
“Dan hebben we de plant in de hoek nog, un.”¯
“Heeft de plant dan ook een naam, eh?”¯ Vraag je verbaasd. De plant gaat langzaam open en je ziet een paar gele ogen, en een huid die aan de ene kant wit is en aan de andere kant zwart.
“… Dat is Zetsu, un. Hij is schizofreen en kannibalistisch, schattig toch, un?”¯ Zegt Deidara sarcastisch. Je knikt.
“Gezellige boel, eh.”¯ Mompel je sarcastisch, Pein stapt net op dat moment binnen.
“Dus jij wil zeggen dat ik de verkeerde personen kies voor mijn organisatie?”¯
Je draait je om, trekt daarbij je haren uit Deidara zijn hand (wat trouwens best pijnlijk is) en kijkt hem aan.
“Nee laat maar, eh.”¯
Pein knikt. “Oke, mooi zo.”¯ Hij kijkt jou en Deidara aan. “Aangezien jullie nu beiden in het gips zitten, vind ik dat er iemand moet zijn om jullie te verzorgen.”¯ Begint hij. “En wie kan dat nou beter, dan jullie zelf?”¯ Deidara knikt rustig.
“Ma-maar, dat wí­l ik niet, eh!”¯ Zeg je, dit was wel het lí¡í¡tste waar je zin in had.
Pein haalt zijn schouders op. “Pech.”¯ Mompelt hij. Sasori staat langzaam op van de bank.
“… Ik help wel.”¯ Zegt hij, de anderen kijken hem verbaasd aan, zelfs Pein.
“U-uhmm… Okee dan, Sasori, als jij dat wilt..”¯
Sasori haalt zijn schouders op en loopt verder, naar zijn kamer.
“ARIGATOU SASORI-SAN!”¯ Juich je, plots schiet je iets te binnen: Je had Dai en Akina nog niet gevoed! Je schiet er als een pijl vandoor, naar je kamer.
In je kamer haal je een bakje met wasmot larven en een pincet uit je kast. Je maakt het bakje en het hok van Dai en Akina open. Je probeert met je rechter hand de larven uit het bakje te halen met een pincet.
“Godver…”¯ Vloek je zachtjes tegen jezelf als het niet lukt, aangezien je rechterhand in het gips zat, en je was nog wel rechtshandig….
Terwijl je verder prutselt met het pincet heb je niet door dat je kamerdeur open gaat.
“Hulp nodig?”¯ Hoor je achter je, van schrik laat je het pincet vallen, waar toevallig net een larve in zat.
“Godver, eh!”¯ Vloek je terwijl je je omdraait.
“Oh, Sasori-San… Gomen, eh.”¯ Mompel je. “Als je kan helpen, dan graag, eh.”¯
Sasori knikt en pakt de pincet van de grond en pakt de larve ermee op, hij kijkt van jou naar de pincet en kijkt je aan.
“Kijk, nadat je de larve hebt opgepakt, houd je de pincet voor Dai of Akina’s neus, en dan eten ze het vanzelf, eh.”¯ Leg je langzaam uit, alsof je het tegen een kind hebt. Sasori knikt en maakt een ‘oh’ gluidje. Hij houdt de pincet voor de neus van Dai, die de larve tussen de pincet vandaan haalt. Even kijkt Sasori er gegruweld naar, daarna wordt zijn blik weer emotieloos.
“Best gaaf hè, eh?”¯ Sasori kijkt je vragend aan. “Je weet wel, hoe Dai die larve verscheurd..”¯ Een koude rilling loopt over je rug, maar je glimlacht wel. Je kijkt weer naar Sasori.
“… Da’s mijn manier van dankjewel zeggen, eh.”¯


Reacties:


shelly
shelly zei op 30 juni 2010 - 15:50:
Die met dat blauwe haar en de blauwe huid is Kisame, de vismans, un….”¯
“Ben geen vis, verdomme.”¯ lol!


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 19 nov 2009 - 21:13:
MWHAHAHAHAHA!!!!! >D Jij mij insp. hebben gebruik en daar word ik heppie van. Ik bedoel... snel verder! 8D (GANGSTA! 4 LIFE! >D)


DreadQueen
DreadQueen zei op 19 nov 2009 - 19:36:
nicee ^^
snel verder!!
XX.


witch
witch zei op 19 nov 2009 - 19:25:
leuk, ik weet veder niks te zeggen, snel verder?