Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen) » Deel 12

Tokio Hotel Hotel in Tokio (afgelopen)

19 nov 2009 - 19:25

535

4

283



Deel 12

Bill [POV]:
Ik begon aan mijn tekst. Ik nam een papier en een pen.

Beste mensen,

Als ik hier nu in 20 minuten moet gaan zeggen waarom ik Faith bij me wil hebben, heb ik tijd te kort. Ik kan zoveel redenen vertellen. Niet alleen omdat ik van haar hou. Ik zal bij het begin beginnen. Het was een frisse dag toen we een bericht kregen om Faith in te schrijven in ons weeshuis. Er zat een kleine foto bij van haar. Ze zag er toen al heel speciaal uit. Iets van haar trok haar aan. Ik begon toen al af te tellen tot de dag dat ze kwam. Ik zorgde dat haar kamer in orde was. Ik zou haar heel graag zelf zijn gaan op halen in Duitsland maar dat ging niet. Wat ik trouwens heel jammer vond. Meer dan gewoon jammer. Dus ging mijn moeder naar Duitsland. Ze haalde Faith op. Ik verwelkomde haar in mijn kantoor. Ze was heel speciaal en ze sprak met echte geniale woorden. Ze is slim voor een 10 jarige ondertussen. Er was ook meteen een band tussen ons. Ze was net mijn kleine zusje. Zelfs tussen Tom en Faith klikte het goed. Ze liet hem zijn ogen openen over de vrouwen. Maar daar ga ik nu niet te veel over uitweiden. Die 2 kunnen dus hartstikke goed met elkaar omgaan. En dat is ook de bedoeling moest Faith bij me komen wonen. Want Tom en ik delen een appartement in Berlijn. En dat is niet de juiste omgeving voor een kind. Dus willen we verhuizen naar het platteland van Magdeburg. Waar Faith ruimte genoeg heeft voor op te groeien en naar school kan. Waar ze met andere kinderen kan omgaan van haar leeftijd en vrienden kan maken. Een normaal leven wil ik haar schenken. Hoe kan een kind nu opgroeien in een weeshuis? Dat kan toch niet. En daarom wil ik haar een normaal leven schenken. Zodat ze kan opgroeien in een normale wereld. In een weeshuis kan ze niet normaal opgroeien. En Faith betekent veel voor me, ze is echt een deel van mijn leven gaan uitmaken, dat kan ik toch niet zomaar vergeten? Ik wil echt Faith zien opgroeien, ik wil dat ze gelukkig is.


Ik dacht na. Dit zou wel volstaan niet? Anders ga ik gewoon improviseren. Ik wil haar gewoon bij me. Mijn gsm ging af. Het was Tom. Hij vroeg als ik al wat meer wist over de adoptie enzo. Ik vertelde hem over de brief die ik had gekregen. Tom ging proberen in Japan te geraken, maar hij had nu heel veel werk. Met dat faillissement. Hij zou al het papier werk doen, samen met Georg en Gustav. Hij vond dat ik nu Faith voor me moest gaan winnen. Hij zou dat andere werk wel oplossen. Weer een kant waarvan ik hou van Tom. Hij kan ontzettend lief zijn als het op dat soort dingen aan komt. Hij ging me laten weten wanneer hij zou komen. Eigenlijk hoopte ik heel hard dat hij kwam. Als ik nerveus was voor een optreden ofzo, kreeg Tom me altijd kalm. Maar ik vrees er voor dat ik mezelf moest kalm maken. Het zou wel lukken.


Reacties:


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 20 nov 2009 - 17:34:
Kom op.
Gaat wel lukken.

Snel verder<3


VampireFangs zei op 20 nov 2009 - 6:13:
En of het gaat lukken x3


Juliette
Juliette zei op 19 nov 2009 - 19:38:
Bill, ik duim voor je
Zet 'm opx]
<3


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 19 nov 2009 - 19:33:
Bill , het gaat je lukken!
Of dat hoop ik toch

Snel verder ^^