Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Een Donkeren zelf. » Een nieuw begin.

Een Donkeren zelf.

19 nov 2009 - 20:36

341

0

164



Een nieuw begin.

Dit is echt gebeurd. Af en toe schrijf ik in ''Ik'' vorm...

De jongen genaamd Vinnie werd wakker met een kop als een zombie. Hij had Wallen van hier tot tokio, gelukkig moest hij om 10 uur beginnen. Het was een mooie zonnigen dag. Alleen was hij zo verlegen en bang dat hij niet naar zijn bestemming te gaan. De school bestond uit 2 gebouwen. Gebouw A en Gebouw B, namelijk alle verschillende niveau's. Niet lang na dat hij tegen een boom had gezeten kwamen zijn vrienden aan rijden op de fiets. Ik heb lang moeten wachten zeg... sjees zei hij. Ja sorry we waren vergeten waneer we moesten beginnen: antwoorden de jongens. Ze Liepen met zijn 3e over het plein naar gebouw B waar zij zig moesten verzamelen. Toen ze binnen liepen was het bom maar ook bom vol. Iedereen wist zijn mentor te vinden dus ook ik. We kregen uitleg enz. Ik vondt er geen bal aan totdat de pauzen begon. Ik wist niet waar ik heen moest dus ik ging ergenst zitten. Belaggelijk zeg! zei ik. Wat? vroeg een vriend van me. Dat je al op je eerste school dag al wordt uitgemaakt voor ''Homo''! zei ik. Trek je er niks van aan zei een anderen jongen. Niet lang daarna waren we uit. De anderen dagen waren het zelfden behalven toen we op strand waren. Ik stond starend naar de zee en af vragend: Zal er ooit een ander wereld zijn? Zal er ooit een ander wereld komen?. Toen voelden ik plotseling een hand op mijn schouder. Het was een man, een inval Mentor ook wel genoemd. Zo jongen, wat vindt je er van? vroeg hij. Wat Bedoelt u? vroeg ik. Ach ja... de zee? Gaf hij mij als antwoord. Niks... helemaal niks... gaf ik hem als antwoord. Nah ja... je zult nog een hoop tegemoet gaan. zei hij en liep weg. Ik kreeg Tranen in me ogen en dacht waarom begin ik hier aan. De tranen vielen me van het gezicht als bloed druppels in het zand. Het vermenigd vuldigde zig zelf en het stroomde zo de zee in.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.