Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~It begins~

BANG~relation

20 nov 2009 - 17:01

1593

4

306



~It begins~

EYY GANGSTA! 8D (Vertaling; laar plz. een berichtje achter! 8D)

Ik wip zenuwachtig op mijn stoel. Straks ga ik echt tegen Kisame vechten. Ik ben zo dood.
Pain merkt dat ik wat zenuwachtig ben. Wie niet. Mijn stoel kraakt bij het wippen, mijn handen zweten een beetje en ik kijk schichtig in het rond.
“Gaat het wel?”ť vraag Pein.
“Uhm uhhhh ja…”ť zeg ik terwijl mij vastklap aan mijn stoel.
Uit mijn ooghoek zie ik dat Kisame het wel leuk vind dat ik zo zenuwachtig ben. Wat zou ik graag willen dat hij niet zo naar mij zat te grijzen.
Pain werpt een blik op zijn horloge.
“Ze doen er wel erg lang over”ť zegt hij.
Ik sta zo snel op van mijn stoel dat hij omvalt.
“Ik haal ze wel.”ť
Zonder op goedkeurig te wachten loop ik zo snel mogelijk de vergaderkamer uit, sprint de gang door en negeert het gescheld van sommige mensen in de vergader kamer. Langzaam ga ik in een normaal tempo lopen. Ik kom langs kakuzu’s kamer.
“Negenentachtighondernegenennegentig, negenduizend!”ť hoor ik hem tellen.
Die gast is echt geobsedeerd met geld. Ik loop verder en stop bij Sasori’s kamer. Ik wil net op de deur kloppen als ik iets raars hoor.
“Stop… Sasori… un…”ť
What the F?! Wat zijn ze daar binnen aan het doen?! Ik denk even na en kom tot de conclusie dat ik het niet wil weten. Maar ik moet het weten! Ik moet weten wat die geblonde bitch doet!
Ik schraap als mij moed bij elkaar en smijt de deur open. Op de grond liggen Sasori en Deidara. Deidara probeert zijn polsen uit de greep van Sasori te kregen maar het lukt niet. Door de inspanning, zover je je polsen lostrekken en inspanning kan noemen dan, heeft Deidara een schattige rode blos op zijn wangen gekregen.
“Stop het Sasori!”ť zegt Deidara schattig boos.
Sasori heeft geen aandacht voor hem. Hij kijkt mij geschrokken aan, als een klein kind dat is betrapt op het stelen van koekjes.
Hij laat Deidara los en staat op. Deidara is verbaast dat Sasori hem plotseling heeft losgelaten en volgt zijn blik. Hij ziet mij en staat ook geschrokken op.
“K-kumo, un.”ť
Sasori’s geschrokken blik verdwijnt van zijn gezicht en neemt plats voor zijn normale verveelde levenloze blik.
“Je moest ons halen zeker. Sorry voor het wachten”ť zegt hij zonder emotie.
Hij loopt langs mij zonder mij aan te kijken richting de vergaderzaal. Ik en Deidara blijven alleen achter.
“Kumo… je moet begrijpen dat… hij sprong op me en… je snapt toch wel dat ik nooit…”ť
Ik onderbreek hem.
“Het is niet erg Deidara”ť zeg ik.
Ik draai mij om.
“Wil je tegen Pain zeggen dat hij nog ietsje langer zal moeten wachten? Ik moet nog even naar de wc.”ť
Ik laat Deidara achter en loop de andere kant op dan Sasori. Ik doe de deur van de meisjes-wc open, leg de wc-klep op de wc-bril en ga erop zitten. Langzaam beginnen er tranen te stromen over mij wangen.
“Ze waren gewoon aan het stoeien. Dat doen jongens nou een maal veel”ť mompel ik tegen mezelf.
Maar diep van binnen weet ik dat ze niet aan het stoeien waren.
“Het is niet dat ze van plan waren om…”ť
Deze zin is te pijnlijk om hem af te maken. Ik veeg mijn tranen af want huilen heeft toch geen zin en iedereen zit op mij te wachten. Ik kom van de wc af en was mijn gezicht onder de kraan. Ik veeg mijn hoofd aan de handdoek af en kijk in de spiegel of ik er een beetje normaal uit zie. Waarschijnlijk is het nog wil te zien dat ik gehuild heb maar dat kan mij niet schelen. Ik stap de wc uit en loop richting de vergaderkamer. Eenmaal bij de vergaderkamer doe ik de deur open en zeg;
“Kom maar op met dat gevecht. We hebben lang genoeg gewacht.”ť

Ik sta op en grote grasvlakte met daar omheen bossen. Kisame staat klaar om te vechten.
“Leuk dat je nog wat pit blijkt te hebben. Wat je zo net in de vergader zal hebt gezegd had ik nooit van je verwacht”ť zegt hij grijzend.
Ik reageer niet op hem. Pain heeft het startsein al gegeven dus hij heeft toestemming om mij plotseling aan te vallen. Ik stel al mij zintuigen open om te zien, horen en voelen wat Kisame van plan is en doet.
“Geen antwoord? Kan je soms niet goed vechten als je praat?”ť
Ik negeer hem.
“Wat kan jij eigenlijk, op weg rennen na?”ť
Hij moet lachen om zijn eigen grap maar stopt snel met lachen als hij merkt dat niemand mee lacht.
“Als je niets zegt is er maar een manier om er achter te komen.”ť
Ik blijf gefocust op iedere beweging die hij maakt. Nu komt het.
“Ik hoor de wint fluisteren…”ť zeg ik.
“Dat je…”ť
Ik sluit mij ogen.
“Achter me staat!”ť
Ik draai mij vliegensvlug om en schop Kisame’s waterkloon hard in zijn buik. Die slaat een kreet van pijn en veranderd in water. Niet dat ik dat zie. Ik heb mijn ogen dicht, maar ik kan de plaats waar ik hem geraakt heb voelen en het water horen stromen.
Ik open mij ogen en kijk naar de Akatsuki-leden die aan de kant. Pain geeft een klein goedkeurend knikje waarin hij laat blijken dat ik het voor zo ver nog niet verpest heb.
“Goed zo Kumo! Raak hem de volgende keer iets lager!”ť roept Hidan hard.
Ik lag en roep;
“Ik zal er aan denken!”ť
Ik wend mij weer naar Kisame die totaal verbijsterd is van mij actie.
“Nog iets te zeggen vismans?”ť zeg ik spottend.
“JIJ!”ť roept hij terwijl hij op hoge snelheid op mij af komt gerent.
“BENT ZO DOOD!”ť
Ik doe mij ogen weer dicht en luister. Ik hoor de voetstappen van Kisame in het gras, zijn onregelmatige ademtempo en Hidan die op de achtergrond mij nog even herinnerd aan waar ik hem moet raken. Ik wil net toeslaan als ik iets anders opvang. Niet de geluiden die Kisame af de andere leden veroorzaken maar totaal andere geluiden.
“Wacht!”ť zeg ik terwijl ik met mijn hand Kisame’s aanval met zijn zwaard blokker. Ik voel dat de schubben pijnlijk diep in mijn hand zitten, mijn warme bloed dat uit de wonden stroomt en dat een deel van mij chakra opgezogen word maar dat kan mij niet schelen. Ik doe mijn uiterste best om mij te concentreren op die rare geluiden.
“Wat is er bitch?”ť vraagt Kisame boos.
“Sssttt!”ť sis ik.
Ik luister weer naar de geluiden. Dan schiet mij te binnen wat die geluiden maakt. Ik open mijn ogen en sprint naar Pain.
“Pain, sorry dat ik het gevecht stop leg maar er komen andere ninja’s aan.”ť
Pain kijkt mij verbaast aan.
“Andere ninja’s?”ť
“Ja, een stuk of vijf.”ť
Pain denkt even na en geeft zijn orders.
“Dit gevecht zal later worden voordgezet.”ť
“Wat?!”ť zeggen Kisame en Hidan te gelijkertijd.
“We kunnen die gasten makkelijk aan!”ť brengt Hidan ertegenin.
“Hidan, we willen niet dat onze geheime-basis gevaar loopt om ontdekt te worden”ť zeg Pain rustig.
“Maar-”ť zeg Hidan maar hij word onderbroken.
“GEHEIME-basis Hidan”ť zeg Pain met heel veel nadruk op geheime.
Hidan zegt niets meer maar is wel boos.
“Nu snel met zijn alle naar de basis”ť is Pain zijn order.
Iedereen op Hidan klinkt goedkeurend en gaan op hun eigen manier terug naar de basis.
Konan valt uit elkaar ik papieren blaadjes die vliegen richting de basis, Pein maakt wat handgebaren en verdwijnt, Itachi vlieg weg als verschillende kraaien, Zetsu lijkt de grond ik te zakker, Sasori gebruik chakra-lijnen om zich als het ware tussen de bommen te laten lanceren dat er trouwens heel fout uit ziet en Deidara maakt een vogel en vlieg daar mee weg. Ik, Hidan en Kisame blijven over. De enige mensen die geen snellere manier dan lopen of rennen hebben om naar de Akatsuki-basis te gaan.
Hidan en Kisame lopen naast elkaar en beginnen met hun wandeling.
“Ik is zo k*t dat ik dit hele end moest lopen voor niets! Jullie begonnen er niet in te komen!”ť zegt Hidan boos.
“Trouwens, Hidan. Wat zij jij nou over de plaats waar Kumo mij moest raken?”ť zegt Kisame met een blik die een puppy zou kunnen vermoorden.
“Uhm… niets”ť zegt Hidan die plotseling snel begint te lopen.
Ik begin ook maar eens met mijn wandeling. Ik zucht en loop op grote afstand van Kisame richting de basis.
“Hé, un!”ť hoor ik plotseling achter mij.
Ik schrik en draai mij om.
“Deidara?”ť zeg ik.
Deidara staat er inderdaad en heeft een mega vogel naast hem.
“Jij was toch al weg?”ť vraag ik.
“Ik kwam terug, un. Had je dat dan niet door, un?”ť vraag hij verbaast.
Ik kijk hem raar aan.
“Ik bedoel, un. Als je daarnet met je ogen dicht kon bepalen waar Kisame precies stond dan zou je mij op een mega vogel toch wel opmerken, un”ť zegt hij.
“O, dat. Ik kan dat zeg maar alleen als ik mij erop concentreer”ť leg ik uit.
“O… un…”ť zegt hij.
Er val een stilte.
“Wat is er dan dat je terug kwam?”ť vraag ik na een tijdje.
“O, ik wou vragen of je een lift wou, un.”ť
Diep van binnen wil ik meteen ja zeggen maar na wat ik heb gezien weet ik dat het beter is om het af te wijzen.
“Nee dank je”ť zeg ik.
Zo te zien had hij dit antwoord niet verwacht.
“O, oké, un. Dan… dan zie ik je straks wel, un.”ť
Hij stapt op zijn vogel en vlieg weg. Ik kijk hem na tot hij uit het zicht is. Ik heb nu al spijt dat ik zijn voorstel heb afgewezen.
Eén omdat hij gewoon zo leuk is.
Twee nu moet ik dat rotend gaan lopen.


Reacties:


AssasinBlade
AssasinBlade zei op 25 nov 2009 - 19:45:
'als een klein kind dat is betrapt op het stelen van koekjes.'

Ik moest zo lachen


DreadQueen
DreadQueen zei op 20 nov 2009 - 22:54:
love it ^^
je hebt me avond echt gered!!! <33
THXX
MEGA snel verder net als Deidara's MEGE vogel!! x'DD
Xx.


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 20 nov 2009 - 17:31:

Geniaal.
Ik heb nu al spijt dat ik zijn voorstel heb afgewezen.
Eén omdat hij gewoon zo leuk is.
Twee nu moet ik dat rotend gaan lopen.

Da's gewoon geweldig
GANGSTA! (vertaling: Snel verder? )


xInnocence
xInnocence zei op 20 nov 2009 - 17:10:
beautifull
ik wil echt weten hoe het gaat aflopen
en weetje hoe klote het is dat Deidara in de serie nu gewoon dood is.
echt,
kutzooi.
maar, het verhaal is moooooooooooooooooi =D