Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The dance of love -one shot- » The dance of love

The dance of love -one shot-

20 nov 2009 - 21:44

889

1

204



The dance of love

sorry voor de melige stukjes, pilletjes tegen hoofdpijn doen me geen goed x'D Mak ik hou van jou en dat zal ik altijd blijven doen <3 Soulalien <3

Makbule was nerveus. Ze liep op en neer. Waarom kwam hij toch nooit op tijd? Oké hij kwam af en toe optijd. Makbule keek als ze alles aan had. Haar zwarte jurk, haar zwarte all stars en haar juwelen en haar haar zat goed. Ze was op tijd klaar. Maar dat Bill van haar, die was nooit klaar met zich opmaken. Weer een schattig kantje. Maar dit keer vond Makbule het niet grappig meer. Ze dacht zelfs even dat hij het helemaal vergeten was, dat het eindejaarsbal was. Makbule haar ouders probeerde haar nog kalm te houden. Maar ze was te nerveus. Ze had schrik om het helemaal te verpesten op het bal. Nerveus was ze op de tafel aan het tikken met haar vingers. Bill is al 10 minuten te laat. Maar toen kwam het verlossende geluid. Sinds dat moment hield Makbule even van dat geluid. Ze stormde naar de deur. Bill stond er voor. In een maatpak. Hij droeg er witte nikes onder en een wit shirt met een of andere zwarte tekening. Zijn haren stonden half omhoog en hij had zijn ogen anders. Zijn make-up dan. Hij glimlachte lief. “Ik geloof dat ik hier nog iemand moet komen halen,”¯ knipoogde hij. Makbule glimlachte. Ze trok de voordeur achter zich toe. “Je bent beeldig”¯ zei Bill. “Geef me 5 minuten om je schoonheid te bewonderen”¯ “Doen niet zo, charmeur”¯ lachte Makbule. “Zoals mijn schoonheid wil”¯ zei Bill. Hij nam de hand van Makbule. “We hebben een privé chauffeur”¯ zei Bill. Hij opende de deur van de limousine. “Waar heb je dat ding gehaald?”¯ vroeg Makbule. “ooh die stond nog ergens in de achtertuin”¯ zei Bill met een grijns. Makbule lachte. “Grapjas”¯ lachte ze. “Maar het is maar gewoon een bal hoor”¯ zei Makbule. “Nou en, ik wil dat jij in stijl aankomt”¯ zei Bill. “Grapjas”¯ lachte Makbule. In de limousine werd er al een glaasje champagne gedronken. “Jij denkt wel aan overal, en tis maar een school bal hoor”¯ lachte Makbule. “Ik wilde je gewoon eens verwennen, en na het bal, gaan we nog ergens heen”¯ zei Bill. “Aaaw schattig”¯ zei Makbule opgewonden. Ze gaf Bill een zoentje. “Ik hou van je”¯ zei ze. “Ik toch meer van jou”¯ zei Bill met een knipoog. “En wie stuurt er?”¯ vroeg Makbule. “Tom”¯ zei Bill. “Wilde hij dat doen?”¯ vroeg Makbule. Ze vroeg het meer verbaasd. “Ja, dat is toch lief”¯ zei Bill. “natuurlijk!”¯ zei Makbule. “Maar ik vind zijn broer toch liever”¯ zei Makbule. Bill kleurde lichtjes rood. Ookal waren ze al een jaartje een koppel, beide bleven ze blozen bij een complimentje van de ander. Toen ze eens melig waren, hebben ze de tomaten club opgericht. Bill opende de deur van Makbule. Hij nam de hand van Makbule. “Jij bent de ster vanavond, wees daar maar zeker van”¯ zei Bill. Makbule ging dicht bij Bill lopen. Hij sloeg een arm om haar heen. Meteen vielen er ogen op hen. Makbule haar glimlach werd steeds groter. Ze liepen de balzaal in. Er werd zelfs plaats gemaakt voor hun. “Mag ik deze dans?”¯ vroeg Bill later die avond. “Bill, ik kan echt niet dansen hoor”¯ zei Makbule. “aach, kom nou”¯ zei Bill. En voor Makbule weer kon tegenpruttelen stonden ze al op de dansvloer. Bill legde zijn armen om Makbule haar middel. Makbule legde dan op haar beurt haar armen om Bill zijn nek. Hoewel dat niet echt gemakkelijk was. Bill was mega groot. En daarom had Bill als troetelnaampje ‘Reus’. Dat had Makbule helemaal zelf bedacht, en daar was ze dan weer kei trots op. “Ik hou van je”¯ zei Bill. “Ik ook van jou”¯ zei Makbule. Echt alle ogen waren op hen gericht. Natuurlijk volgde er een lange zoen op het einde. Tegen middernacht nam Bill Makbule ergens anders mee naar toe. In de limousine bond hij een doekje om de ogen van Makbule. “Tis nog een verrassing”¯ zei hij. “Je maakt me nieuwsgierig.”¯ zei Makbule. “Dat is mijn bedoeling”¯ zei Bill. De limousine kwam tot stilstand. “Ik help je wel uitstappen”¯ zei Bill. Hij hield de handen van Makbule vast. “Oke, even wachten”¯ zei Bill. Hij liet de handen van Makbule even los. Toen bond hij het doekje los. Makbule moest even wennen aan het licht. Maar toen kon ze haar ogen niet geloven. Ze was sprakeloos. Midden in het bos stond gewoon weg een fontein. En er langs stond een hele picknick klaar. “Kom je?”¯ vroeg Bill. Hij nam de hand van Makbule. Samen namen ze plaats op het grote doek. “Je bent zo lief, waarom doe je dat toch voor me?”¯ vroeg Makbule. “Gewoon, ik hou van je”¯ zei Bill. Hij glimlachte. “Je bent echt lief”¯ zei Makbule. “Wat wil je drinken?”¯ vroeg Bill. “Cola”¯ zei Makbule. “Bill nam een fles cola en vulde 2 glazen. Makbule kroop heel dicht bij Bill. “Hoe heb je dit allemaal klaar gespeeld?”¯ vroeg Makbule. “gewoon, vrienden”¯ lachte Bill. Makbule liet haar vingers in die van Bill verstrengelen. “Waarom heb je zo lange vingers?”¯ vroeg ze. Bill gniffelde. “Als een mens groot is, moet die toch ook lange vingers hebben? Niet, anders is het niet meer in verhouding”¯ zei hij. “Jij met je wijze woorden”¯ zei Makbule. Ze gaf Bill een zoen. “Jij bent alles wat ik wil”¯ zei Makbule in Bill zijn oor. Een lange zoen volgde.


Reacties:


VampireFangs zei op 20 nov 2009 - 21:52:
Ik klikte je pagina echt serieus, 100 keer aan tot ik eindelijkk
eeen nieuwe one-shot zag staan, toen ben ik opgesprongen, viel de bureau stoel met een klap naar achter en riep mijn moeder wat ik aan het doen was.
Ik antwoorde niet, zenuwen.
Ik voel me nog altijd vereerd als ik zulke leuke dingen van echte vriendinnen krijg, die mijn ziel zijn.
Dus oké, ik ging lezen, met een big smile.
Echt groot, van hier tot Tokio.
Deze one-shot was gewoon alles, alles wat ik zocht, alles wat ik wilde.
Zo romantisch, zo gevoelig. En zóó Bill.
Je hebt me er wel heel mooi ingezet, ben ik niet 8D
Maar oké, ik kan dit niet met woorden benadrukken, misschien komt het mede omdat mijn naam erin zit, misschien ook niet. Het is gewoon dat dit precies het stukje was dat ik nu nodig had. Een stuk dat me kalmeerde, en je hebt het zeker voor elkaar gekregen om een super stuk te schrijven. Volgens mij kan je dit niet overtreffen, want dit is absoluut jouw mooiste one-shot tot nu toe, en je hebt er al vele mooie geschreven, kan je na gaan?!
Deze reactie is best serieus, ik wil ook serieus over komen.
Ik ben je heel dankbaar, wat jij voor me betekent, wat ik voor je beteken.
Het is ronduit magisch.
Laat me nooit alleen, want ook ik zal jou nooit los laten.
Jij en Tosca en Ik, tot de nacht ons komt halen.