Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 24!

You Saved Me.

26 nov 2008 - 18:07

536

1

235



Hoofdstuk 24!

#week later#
"Pak je koffers maar" zegt tom wanneer hij me'n kamer komt binnen gestormt? "Wat?Waarom?" vraag ik bang voor als hij me zouw buiten smijten. Ik zie dat hij merkt dat ik het niet vertrouw en hij komt dicht naar me toe. Hij trekt me aan mijn heupen naar zich toe en laat een glimlach zien! "We gaan een weekendje naar parijs lieverd" zegt hij en mijn angst verdwijnd en ik geef hem hyper een kus op zijn mond. "Wanneer vertrekken we?"vraag ik. "Binnen een uur" zucht hij en mijn mond valt open. "Dan moet ik mijn koffers nemen" zeg ik en ik hoor hem lachen. "Dat zei ik toch" zegt hij maar ik luister niet meer en heb mijn koffer al van onder mijn bed getrokken en leg hem helemaal open neer op mijn bed. Ik ga naar mijn kleerkast en neem er kleren uit die ik kan aan doen en waar ik het weekend mee toe kom. Nog wat ondergoed,en nog wat shampoo,douchegel,tandenborstel en mijn scmink en niet veel later zit mijn koffer vol. "Ik ben klaar" en doe strak de rits dicht en zet hem neer voor me'n voeten. "Dus we kunnen vertrekken?" vraagt tom en ik knik. Ik pak mijn koffer op en onderweg stoppen we aan tom zijn kamer die zijn koffer gaat halen en niet veel later zit ik in de auto op weg naar Parijs. Een weekendje met mijn tom alleen, helemaal alleen. Waar ik zeker en vast van ga genieten. "Is het een hotel?" vraag ik en hij knikt terwijl hij zijn ogen op de weg houd. "het koste toch niet te veel?" vraag ik nu en ik zie hoe hij moet lachen. "Maak je er geen zorgen om, we gaan dees weekend gewoon genieten" zegt hij terwijl hij één hand op mijn boven been legt. Ik glimlach is en leg mijn hand op de zijne en laat mijn aandacht naar buiten gaan. "Schat, wakker worden" hoor ik stilletjes en ik schrik op. "Heb ik geslapen?" vraag ik wanneer ik het zelf niet meer weet en hij knikt. "Het was schattig hoor, maak u geen zorgen" zegt hij en geeft een zacht kusje op mijn lippen. We stappen de auto uit die voor een mooi hotel staat en pakken onze koffers. We gaan naar binnen en ik blijf een paar meter voor het onthaal wachten terwijl tom er wat bespreekt. "één kamer is goed zeker?" zegt hij wanneer hij terug komt met één sleutel in zijn hand en ik knik. "Kom" zegt hij dan en hij geeft onze koffers aan een van de mensen die er werken. "Kamer 167" zegt hij en de meneer in het kostum knikt is. Ik stap met tom de lift in en wanneer we op de eerste verdieping zijn komen we aan bij onze kamer. "Het is echt prachtig" zeg ik en ik kijk mijn ogen uit. Niet veel later word er op de deur geklopt als teken dat onze koffers er zijn. Ik pak de mijne naar binnen en leg hem op het bed neer. "We gaan ons amuzeren he?" vraag ik met een twinkeling in mijn ogen en tom knikt. "Tuurlijk" zegt hij en geeft kleine korte kusjes in mijn nek.


Reacties:


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 26 nov 2008 - 18:12:
Snel verdergaan ! n_n