Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *47*

Rules are made to be broken [TH]

22 nov 2009 - 11:30

1187

5

174



Rules are made to be broken [TH] *47*

Sorry sorry sorry dat het zo lang duurde.

De week was als het ware voorbij gevlogen. We waren naar Amsterdam geweest, film gehuurd, naar dat skate gebeuren van Jimmy, Teye en Dimi, naar een pretpark gegaan, het strand. Het was een fantastische week geweest. Iedereen had volop genoten en gelachen. Morgen zouden we naar Duitsland gaan voor mijn verjaardag. Rond 14.00 uur moesten we bij het huis van Tom en Bill zijn. Dus om elf uur moesten we vertrekken met de trein. Gelukkig zou ik dan nog een beetje kunnen uitslapen. Dat was het enigste minpunt geweest van deze week. Bijna iedere dag moesten we wel rond acht uur uit bed. Je moet er wat voor over hebben om al je tijd met je beste vrienden door te brengen! Het was nu ongeveer elf uur s'avonds en iedereen lag al te slapen. Ik zat nog beneden wat te lezen. Het was bijna helemaal donker, ik had nog een klein lichtje aangelaten omdat ik anders niks kon lezen. Er word plotseling keihard op de ramen geklopt en van schrik laat ik mijn boek vallen. Een harde gil ontsnapt uit mijn mond, en ik kruip snel onder de deken die ik over me heen had liggen. Even was het stil, maar toen hoorde ik weer het harde geklop op de ramen. Nu begon er buiten ook nog iemand te schreeuwen. Wat hij precies riep verstond ik niet, de stem herkende ik ook niet zo snel. Trillend van angst laat ik de deken iets omlaag zakken. Een donker geraamte verschijnt voor het raam. 'JIMMY!' gil ik keihard. Gestommel op de trap en nog geen twee tellen later staat Jimmy voor mijn neus. 'Wat is er?' vraagt hij hijgend. Trillend wijs ik naar het raam. 'Er was iemand buiten keihard op de ramen aan het kloppen, en daarna schreeuwde er nog iemand.' zeg ik bang. Jimmy kijkt me raar aan en loopt samen met mij naar de deur. Ik klam me stevig aan hem vast.Voorzichtig opent hij de deur en kijkt naar buiten, de lange donkere straat in. Niets te zien.
Als hij de deur weer dicht wilt trekken verschijnt er een donkere hand die de zijn arm vastgrijpt.
Van schrik laat ik me achterovervallen en kruip tegen de muur aan. Jimmy barst in lachen uit en vraagt aan me hoe laat het is. Nog steeds angstig kijk ik hem aan. 'Nou?' vraagt hij nog steeds lachend. Ik kijk even twijfelend en zeg dan dat het twaalf uur is. 'GEFELICITEERD' schreeuwt hij dan vrolijk. Degene die zijn arm vast had komt nu ook naar binnen en ik zie dat het Teye is. 'Maar, jij was toch naar bed gegaan?' vraag ik verbaasd. Schaterlachend rollen de jongens over de grond. Nog steeds verbaasd kijk ik de jongens aan. 'Was dit een grap?' vraag ik. Even zijn de jongens stil. 'Komt er een achter' gieren ze weer van het lachen. Verbluft zit ik ze aan te kijken, maar ren al snel naar de keuken om mijn wraakactie in te zetten. Met een bus slagroom en chocoladesaus kom ik terug. Teye en Jimmy liggen nog steeds op de grond. Met een grijnzend gezicht stap ik op ze af. Zonder te aarzelen gooi ik de chocoladesaus over Teye zijn hoofd en spuit er slagroom over heen. Jimmy probeert snel op te staan en de kamer uit te vluchten maar ik gooi nog snel een kussen voor zijn voeten waardoor hij struikelt. Ik ga bovenop zijn kont zitten en spuit volop slagroom in zijn shirt. Jimmy gilt het uit, vooral wanneer ik de chocoladesaus boven op zijn hoofd giet, en dat langs zijn oren naar beneden glijd. Ik voel hoe rilt, en zich razendsnel omdraait waardoor í­k nu op de grond lig. Teye pakt snel de slagroom die nu op de grond lag, en Jimmy houd mijn armen vast. 'Nee! Genade!' gier ik van het lachen. Een kleine twinkeling in de ogen van Teye zei genoeg, zo makkelijk zou ik er niet van afkomen. Hij schuift mijn hemdje een klein stukje omhoog en spuit vanaf mijn navel een lijn slagroom omhoog richting mijn beha. 'Teye, wat ben jij van plan te doen?' vraag ik achterdochtig. Hij antwoord niet en Jimmy pakt nu de chocoladesaus. Die hij langzaam over de lijn slagroom giet. Dat spul plakte echt.. 'Als jij twee mensen onder smeert.. krijg je het twee keer zo hard terug' grijnst Jimmy. Ik slik en begin al een vaag vermoeden te krijgen van ze gaan doen. Teye buigt zich langzaam voorover en hang zo met zijn gezicht boven mijn buik dat zijn neus net niet de slagroom raakt. Dan grijnst hij en roept Jimmy zijn hond Zucky. Teye heft zijn hoofd op en stapt van me af. Zucky komt aangerend en blijft met zijn tong buiten zijn mond hangend voor Jimmy staan. 'Lik' commandeert hij en wijst naar mijn buik. Zucky kijkt me met van die grote puppyogen aan en begint enthousiast mijn buik af te likken. 'JIMMY, TEYE IK DOE JULLIE WAT!' gil ik. De jongens liggen helemaal dubbel van het lachen en Jimmy vergeet mijn armen vast te houden. Zo snel als ik kan krabbel ik overeind en ren gillend de kamer uit. Mijn buik plakte verschrikkelijk, en mijn shirt zat nog steeds half omhoog getrokken. Jimmy en Teye zetten de achtervolging in, en hebben me al snel ingehaald. Met veel lawaai word ik onderuitgehaald en kom met een harde knal op de grond. De tranen lopen over mijn wangen van het lachen. Die gasten waren gek! Écht gek! We gaan nog een tijdje door met klieren maar besluiten toch maar om naar bed te gaan. Het was ondertussen al half 2. Ik ging me nog even snel douchen, het voelde echt vies als er een hond aan je buik ging likken.. serieus. Na een groot shirt van Teye te hebben aangedaan om in te slapen, kruip ik mijn bed weer in. Nou mijn bed was het niet echt, gewoon een matras dat op de grond gegooid was en tussen de andere meiden lag. Dat ze door al dat lawaai heen geslapen waren, zelf was ik een heel lichte slaper en werd ik wakker van elk klein geluidje. Ik hoor weer de douche aangaan. Waarschijnlijk Jimmy of Teye die hun haren gaan wassen, aangezien ik die vol heb gespoten met chocoladesaus en slagroom. Ook wel een beetje de rest van hun lichaam maar toch het meest hun hoofd. Hun grap was aardig goed gelukt. Ik was me helemaal lam geschrokken! Ze hadden het echt goed opgezet allemaal, iedereen zogenaamd vroeg naar bed. En omdat ze me een dag van tevoren een boek hadden gegeven en ik aardig van lezen hield, was de kans groot dat ik nog even zou gaan lezen toen hun naar bed gingen. Ze kenden me gewoon te goed.. Gapend laat ik dieper onder mijn dekens zakken. De douche was weer uitgegaan, en ik hoorde de badkamerdeur nog dichtvallen. Niet veel later verscheen het hoofd van Teye om de deur. 'Slaapwel' fluisterd hij. 'Slaapwel' fluister ik terug. En Teye verdwijnt naar zijn eigen kamer. Morgen, nou eigenlijk vandaag, zou te gek worden. Ik weet het zeker.
'Happy birthday, Malini' fluister ik zacht.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 27 jan 2013 - 16:24:
Ooh leuk verhaal
Melding?

Xxx


adelain
adelain zei op 22 nov 2009 - 21:44:
liefteren


sterretjhu
sterretjhu zei op 22 nov 2009 - 21:19:
oeeh super leuk ;D
écht geniaal bedacht <33
snel verder weiteren!

@ wil je me mailen als je verder bent?


sprotje4
sprotje4 zei op 22 nov 2009 - 20:08:
moest lachen *therese je bent een droogkloot*



verder


Juliette
Juliette zei op 22 nov 2009 - 11:57:
Wat leuk!
Ik vind het echt heel erg leuk!
En ooh, ik heb nu zin in chocoladesaus x]
Maar dat doe ik toch maar niet,
Niet dat we het huis hebben ofzo,
Maar alsnog. Doe het toch maar niet.
En oh, je bent al bijna bij deel 50!
Wauw!
Dat is echt.. Veel x]
Ja, slimme/nuttige reactie, maar ik kraam gewoon standaard onzin uit.
Verder<3

xx