Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 1

First and Last love[einde]

22 nov 2009 - 12:08

349

2

272



Deel 1

I hope you will like it !

''Heb jij ooit echte liefde gekent?'' Bill en ik zaten op de bank in het appartementje van Bill en Tom. Na 8 jaar was ik heb weer tegen gekomen tijdens het shoppen. Om de een of andere manier moest en zou ik vandaag gaan shoppen. Iets dwong me daartoe. En nu zit ik hier. Dat kon toch geen toeval zijn. ''Wel gekent ja'' gaf hij antwoord op mijn vraag. ''Ik voelde me zo gelukkig met haar in de buurt. En ik dacht aan niemand anders meer. Zelfs Tom kon geen hoogte meer van me nemen.'' Hij glimlachte. ''En jij?'' ''Het was op de middelbare school. Mijn punten zakten een tijdje door hem. Iedere dag dacht ik aan hem en ik kreeg hem niet uit mijn kop. Maar toen hij steeds vaker weg bleef en ik hem steeds minder zag. Het deed best wel pijn vanbinnen. Dus heb ik het gevoel weggestopt en heb ik geprobeerd hem te vergeten. We waren hele goede vrienden, maar ik zag hem als meer'' biechte ik op. Een traan liep over mijn wang. Bills perfecte hand veegde hem weg. Ik vertelde verder. ''Na de middelbare school ging ik op mezelf wonen en begon ik aan een opleiding. Ik hoorde steeds meer van hem en hij werd steeds bekender. Maar met mij ging het steeds slechter. Met mijn vriendinnen deed ik niets meer. Zij wisten niet wat mij dwars zat. En ik begon het steeds meer op te kroppen. Huilde me in slaap en het deed steeds meer pijn vanbinnen. Ik wou naar TMF kijken om hem te zien, maar iedere keer dat hij in beeld kwam met zijn mooie ogen en zijn schitterende haar wist ik dat ik het niet had moeten doen.'' Nog een traan liep over mijn wang en mijn ogen vulden zich ermee. Bill sloeg een arm om me heen en trok me naar zich toe. ''Shhtt, stil maar'' Hij veegde mijn tranen weg en hij liet me rustig worden voor hij een vraag stelde; ''Lieve Shar, Ben ik die jongen?'' Hij keek me aan en wachtte op antwoord.

Tips, kritiek, reacties?


Reacties:


AngelWings
AngelWings zei op 5 jan 2010 - 19:08:
cool ;D


EmMiura
EmMiura zei op 2 jan 2010 - 18:47:
Ben ik die jongen?
Nee, was ik dat meisje maar ~