Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 2

First and Last love[einde]

22 nov 2009 - 12:12

239

2

236



Deel 2

''Lieve Shar, Ben ik die jongen?'' Hij keek me aan en wachte op antwoord.

Hoofdstuk 2
Zal ik het zeggen? Zou ik zeggen waar mijn hele hart vol van zat? ''Ja, Bill, dat ben jij.'' Het was eruit voordat ik er erg in had. ''Gelukkig, maar'' Ik voelde een paar lippen op de mijne en ik keek in een paar mooie bruine ogen. Daarna sloot ik de mijne en sloeg mijn armen om Bill heen. ''Gelukkig maar'' onderbrak Bill de zoen even, waarna we ons verloren in een lange zoen.

''Bill ben thuis!'' riep iemand en een deur sloeg dicht. Ik herkende Toms stem. ''Tom!'' riep ik, sprong op en omhelsde hem. ''Sharona?'' zei Tom verbaasd. ''Jep; de enige echte'' zei ik en ik probeerde tevergeefs mijn uitgelopen mascara weg te vegen. ''Kom hier, je veegt het alleen nog maar verder uit'' lachte Bill en hij wenkte me terug naar de bank. Daar aangekomen pakte hij mijn hoofd voorzichtig vast en veegde het weg. ''Zo, dat is beter'' zei hij toen hij klaar was. ''Wil je nog wat drinken?'' vroeg Bill daarna en hij stond op. Ik knikte. ''Jij ook Tom?'' Ook Tom knikte en Bill liep met de andere 2 glazen naar de keuken. ''Wat wilen jullie? Cola of Redbull?'' hoorden we vanuit de keuken. ''REDBULL!'' hoorden we van buiten. ''Gé! Gus!'' schreeuwde Tom terug, liep de gang en kwam terug met 2 iets oudere jongens.

Tips, kritiek, reacties?


Reacties:


AngelWings
AngelWings zei op 5 jan 2010 - 19:29:
coowl again


VampireFangs zei op 23 nov 2009 - 17:50:
Ik vind het vreselijk kort -ik ben gewoon een leesfreak-, kan jij niks aan doen hoor!:3
En, het gaat iets te snel, wat alles minder realistisch maakt.
Verder vind ik het leuk :3