Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 3

First and Last love[einde]

22 nov 2009 - 12:13

636

1

254



Deel 3

''Gé! Gus!'' schreeuwde Tom terug, liep de gang en kwam terug met 2 iets oudere jongens.

Hoofdstuk 3
''Noem me nooit, maar dan ook nooit meer Gé!'' zei de jongen met het kastanjebruine haar. De andere jongen met de pet op lachte en keek toen naar mij. ''Hoi, Ik ben Gustav. Deze rare hier naast me is Georg, maar Tom noemt hem altijd Gé waar hij niet blij mee is'' legde hij snel uit. Ik grinnikte. ''Ik ben Sharona'' stelde ik mezelf voor. ''Wacht even, zei Georg, Ben jij die Sharona waar Bill het zo vaak over had?'' Wacht even, vertelde hij over mij? Moet ik hem toch maar eens mee confronteren. ''Lul niet, Listing!'' Bill kwam binnen met een lichtelijk tomaathoofd. ''Ag, je weet ...'' Tom redde zijn broertje uit een genante situatie; ''Lekker! Redbull'' Hij pakte het uit Bills handen en deelde uit. Ik knipoogde naar Bill en nam het blikje aan van Tom.

''Zullen we vanavond uitgaan?'' Tom keek ons aan. Ik keek naar Bill en hij keek naar mij. ''Mij best'' zei Georg en ook Gustav knikten. ''Sharona? Bill?'' ''Ik ga wel mee'' zei ik. ''Dan ik ook!'' Bill lachte. ''Maar dan moet ik wel even thuis kleren halen'' zei ik. ''Als wij ons om gaan kleden, zullen wij je dan even afzetten?'' vroeg Georg. ''Waar woon je dan?'' ''Packstraße 14'' antwoorde hij. Oke, dan woon ik dus bij hem in de straat, dacht ik. ''Grappig, maar ik heb je nog nooit gezien'' zei Georg. ''Zei ik dat hardop?'' vroeg ik verbaasd. ''Jup'' zei Gustav en ik hoorde Bill en Tom lachen. ''Maar zullen we dan nu gaan? Want bij mij duurt het best lang'' zei ik glimlachend. ''Mij best'' zei Georg en we stonden op. We liepen de gang op en we liepen naar de auto van Georg. Een jas had ik niet nodig. Het was nog lekker warm. Bij mij aangekomen stapte ik uit de auto en zette snel even het telefoonnummer van Gustav en Georg in mijn telefoon. Niet vergeten; moest ik Bill en Tom ook nog vragen. Ik opende de voordeur en liep naar de keuken. Aan de tafel zat mijn moeder een tijdschrift te lezen. ''Hee lieverd'' zei ze. ''Wie is de gelukkige?'' ''Huh, wat bedoel je?'' verbaasd keek ik haar aan. ''Je ogen lachen, en je glimlach is niet van je gezicht weg te kijken'' zei ze terwijl ze het tijdschrift weglegde. ''Weetje nog? Die jongen waar ik op de middelbare school verliefd op was?'' Ik ging naast haar zitten. ''Bill? Hoe kan ik die vergeten? Je praatte er iedere dag over'' Ze lachte. ''Nou kijk, ik ben vanmiddag gaan shoppen he'' Ze knikte. ''En toen ben ik hem tegen gekomen en hebben we bij hem thuis gezeten. Toen heb ik hem opgebiecht dat ik hem leuk vond en hij vond mij ook leuk. En toen hebben we gezoend. En vanavond gaan we uit samen met Tom, Georg en Gustav.'' ''Wat leuk voor je!'' mijn moeder omhelsde me. ''Maar nu ga ik me aankleden, anders zijn Georg en Gus hier dadelijk al en dan ben ik nog niet klaar, mij kennende'' zei ik lachend en ik stond op, liep naar boven en trok mijn kastdeuren open. Ik pakte de jurk uit mijn kast en haalde hem uit de plastichoes, waarna ik hem uitvoerig bekeek. Deze was alleen voor iets speciaals. En ik vond deze avond speciaal. Ik deed mijn t-shirtjes weer terug in mijn kast. Daarna trok ik de jurk aan en begon aan mijn haar. ''Moet ik je helpen?'' mijn moeder stond in de deuropening. ''Graag, dan kan ik alvast mijn make-up doen.'' zei ik en ik wenkte haar. Ze stak mijn haren op en ik deed ondertussen een laagje mascara op mijn wimpers, liet het drogen en deed er daarna nog een laagje overheen.

Tips, kritiek, reacties?


Reacties:


EmMiura
EmMiura zei op 2 jan 2010 - 18:51:
Had ik maar zo'n moeder ~