Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Knight » I'm In Love...With The Wrong One » Jij een...?

I'm In Love...With The Wrong One

22 nov 2009 - 15:20

489

2

361



Jij een...?

HAAI!!! IK BEN HYPER!!! GAAT NOU MAAR LEZEN! XD XD XD

Het is opeens eind oktober. De tijd is eigenlijk zo snel gegaan. Sneller dan ik had voorspeld. Mijn mobiel ging af. “Hallo?”¯ vroeg ik. “Renate! Kom je ook naar het Halloween-schoolfeest? Hoe ga jij?”¯ Het was Marilyn. “Ja, ik ga, inderdaad!”¯ vertelde ik enthousiast. “Ik ga als Princess Ai. Je weet wel, die manga die ik je had uitgeleend.”¯ “Coolheid! Ik ga als Bella van Twilight en New Moon. Tot vanavond!”¯
Ik ging die avond samen met nog 3 vriendinnen naar het schoolfeest. Eigenlijk zal Envyn me brengen, omdat hij zelf ook ging, maar hij had het liever dat ik “wat lol maakte met mijn vriendinnen”¯. Hij kon ons vieren toch ook gewoon brengen? Afijn, we gingen met het OV. Omdat de bus traag reed, waren we net op tijd bij het feest. Nu Envyn me niet wilde zien, besloot ik bij mijn vriendinnen te blijven. We hadden veel lol. Op een gegeven moment zag ik Envyn langslopen met een meisje wat hem achterna rende. “Ik ga even naar de wc.”¯ Zei ik tegen mijn vriendinnen. Niet dat ik dat van plan was. Ik ging Envyn volgen. Had ik al verteld dat ik nieuwsgierig was? Ik zag ze samen staan in een hoekje wat iedereen oversloeg. Tegenover elkaar. “Ik vind jou wel leuk…”¯ zei het meisje, “Hoe heet je?”¯ “Envyn.”¯ Zei hij kortaf en ik zag hem staren naar haar keel. “Ik ben Cynthia. Mag ik je…?”¯ Toen ze recht in zijn ogen keek, viel ze flauw. Door zijn ogen? Zo mooi waren ze nou ook weer niet, hoor. Langzaam liet Envyn zijn hoofd naar haar keel zakken en toen zag ik het dus. Hij zoende haar in de keel. Ik liep langzaam naar hem toe, hij zag me immers niet. Net toen ik wat tegen hem wilde zeggen, voelde ik wat op mijn voet. Ik keek naar mijn open schoenen en zag één rood vlekje… Bloed. Het druipte uit Cynthia’s hals. Kleine rode vlekken. Envyn keek op vanonder zijn wimpers. Van schrik liet hij Cynthia uit zijn armen vallen. Ik zag in haar nek twee rode puntjes. Ik keek op naar Envyn. Zijn mondhoeken waren rood. “Dan mag het wel Halloween zijn, maar dan hoef je haar geen pijn te doen!”¯ riep ik boos en stapte nijdig op de deur naar buiten af. “Nee, Renate, wacht! Ik ben niet zoals de normale mensen!”¯ “Nee, dat zag ik.”¯ En ik liep woedend naar buiten. “Als wat ging jij? Vampier?”¯ “Nee, Renate… Ik… Ik ben er een.”¯ “ Ja, hoor. Of speelde je het onder een hoedje om mij de stuipen op het lijf te jagen? Nou?!”¯ ik begon er langzaam van te huilen. “Nu niet gaan huilen, alsjeblieft…”¯ smeekte Envyn. “Echt waar ik ben een bloedzuiger. Kijk.”¯ Langzaam liet hij zijn tanden zien. Het zag er vrij normaal uit, totdat ik één van zijn hoektanden zag. Ze waren puntig. Te puntig. “Envyn… Jij…”¯ En toen rende ik dus snikkend weg.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 29 aug 2012 - 13:13:
joun verhaal is GEWELDIG

MELDING PLEASE


Iloveanime
Iloveanime zei op 2 okt 2011 - 23:38:
Goed verhaal!
Ga Please verder...

Gr. Iloveanime